افزایش 75 درصدی ترددها در تهران نسبت به مدت مشابه در سال گذشته

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس پلیس هدایت و رانندگی پایتخت، با بیان اینکه 75 درصد افزایش ترافیک نسبت به مدت مشابه در سال گذشته داشتیم، گفت: از ابتدای صبح امروز بار ترافیکی در معابر و بزرگراه ها، مخصوصا مرکز شهر سنگین بوده و این شرایط همچنان ادامه دارد.

افزایش 75 درصدی ترددها در تهران نسبت به مدت مشابه در سال گذشته

به گزارش خبرنگاران، سردار محمدرضا مهماندار در این باره گفت: با توجه به تصمیم ستاد ملی کرونا مقرر شد تا خاتمه هفته اول اردیبهشت ماه طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا اجرا نشود.

وی ادامه داد: بر این اساس که به مرور مشاغل و ادارات به صورت یک سوم و دو سوم آغاز به کار خواهند کرد و بعضی از مشاغل و صنوف کم خطر نیز بازگشایی می شوند، پیش بینی می کردیم میزان ترددها در سطح شهر افزایش پیدا کند.

رئیس پلیس هدایت و رانندگی تهران عظیم، با تاکید بر اینکه افزایش ترافیک نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 75 درصد افزایش یافته است گفت: تقریبا مرکز شهر تهران با ترافیک بسیار سنگینی روبه رو بود و به اصطلاح بعضی دوستان، پارکینگ شده بود.

سردار مهماندار اضافه نمود: از ابتدای صبح امروز یکشنبه بار ترافیکی در معابر و عظیمراه ها، مخصوصا مرکز شهر سنگین گزارش شده است و این شرایط همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه همکاران بنده تا پاسی از شب فعالیت دارند گفت: اگر قرار باشد ترددها به این شکل ادامه داشته باشد، برای مردم خسته نماینده و بر صنوفی که باز شدند می تواند تاثیر گذار باشد.

رئیس پلیس راهور تهران عظیم با بیان اینکه با تمام توان در آماده باش هستیم تا بتوانیم تسهیلات لازم را برای شهروندان فراهم کنیم، گفت: به علت نبود پارکینگ در محدوده مرکز شهر و به دلیل نبود جای پارک، شهروندان به صورت دوبله پارک می نمایند و این مسئله بیشتر به ترافیک دامن می زند.

سردار مهماندار در خاتمه گفت: اگر قرار باشد شهروندان بدین نحو وارد شوند مسائل زیادی را خواهیم داشت. شهروندان صبر و تحمل بیشتری داشته باشند و از سفرهای غیر ضروری خودداری نمایند تا مسائل کمتری داشته باشیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 45562

به "افزایش 75 درصدی ترددها در تهران نسبت به مدت مشابه در سال گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 75 درصدی ترددها در تهران نسبت به مدت مشابه در سال گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید