امحای 20 تن مواد آرایشی بهداشتی فاسد در تبریز

به گزارش مهسان بلاگ، حسن استوارآذر مدیر سازمان اموال تملیکی استان آذربایجان شرقی، در گفتگو با خبرنگاران، ابراز داشت: این دومین انهدام است که در یک ماه اخیر در شهر تبریز انجام می شود، امروز نیز برخی کالاهای غیرمجاز که وارد استان شده شامل مواد غذایی، آرایشی بهداشتی و شوینده امحا شد.

امحای 20 تن مواد آرایشی بهداشتی فاسد در تبریز

وی با اشاره به ارزش ریالی این مواد عنوان کرد: این مواد 5 میلیارد و 740 میلیون ریال ارزش ریالی دارد.

مدیر سازمان اموال تملیکی استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی وظیفه خطیری را بر عهده دارد، اظهار داشت: تعیین تکلیف اموالی که به نام دولت مصادره شده بر عهده این سازمان است، تعیین تکلیف به معنای فروش نبوده و بعضی مواقع برخی کالاهایی که برای سلامتی جامعه مضر است باید امحا شده و برخی کالاها نیز که مالک آن برائت می ‌گیرد باید به صاحب کالا مسترد شود.

استوارآذر همچنین تصریح کرد: کارشناسان بهداشت محیط در قالب گروه‌ های بازرسی بر همه اماکن تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی و آشامیدنی و آرایشی - بهداشتی تبریز نظارت می کنند.

مدیر سازمان اموال تملیکی استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: عموم شهروندان می توانند هرگونه شکایت های خود را در خصوص مسائل بهداشتی با سامانه ارتباطات مردمی 190 در جریان بگذارند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: mehrnews.com
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 191

به "امحای 20 تن مواد آرایشی بهداشتی فاسد در تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امحای 20 تن مواد آرایشی بهداشتی فاسد در تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید