به مناسبت چهلمین سالگرد پایداری جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد؛ برگزاری المپیاد استعدادهای برتر 2 رشته ورزشی در کرمان

به گزارش مهسان بلاگ، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از برگزاری رقابت های سنگ نوردی المپیاد استعدادهای برتر کشور و مسابقات تنیس المپیاد ورزشی ایرانیان به میزبانی این استان اطلاع داد.

به مناسبت چهلمین سالگرد پایداری جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد؛ برگزاری المپیاد استعدادهای برتر 2 رشته ورزشی در کرمان

محمدتقی امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گفت: به منظور توسعه و رشد پایدار رشته سنگ نوردی و شناسایی استعدادهای برتر، اولین دوره مسابقات سنگ نوردی المپیاد استعدادهای برتر کشور مقارن با میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و گرامیداشت هفته وحدت، در رده های سنی 12 تا 15 سال به میزبانی هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کرمان برگزار می گردد.

وی با اعلام اینکه این رقابت ها با حضور 300 شرکت کننده در بخش دختران و در گرایش های سرطناب، سرعت، بلدرینگ و کامباین انجام می گردد، اضافه نمود: از استان کرمان 12 ورزشکار در این رقابت ها حضور می یابند.

امیری خراسانی افتتاحیه رقابت ها را 30 آبان جاری عنوان و توضیح داد: مسابقات از روز یکم تا چهارم آذرماه در سالن سنگ نوردی، خانه سنگ نورد واقع در مجموعه امام علی (ع) کرمان برگزار می شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش به رقابت تنیسورهای رده های سنی زیر 12 و 14 سال کشور در کرمان اشاره نمود و گفت: مسابقات تنیس المپیاد ورزشی ایرانیان ویژه رده های سنی زیر 12 و 14 سال کشور نیز، در دو بخش دختران و پسران 29 آبان جاری تا 9 آذرماه به میزبانی کرمان در باشگاه تنیس اقبال این شهر برگزار می گردد.

وی اضافه نمود: قرعه کشی رقابت ها در بخش دختران ساعت 18 روز 28 آبان جاری و در بخش پسران، ساعت 18 روز 4 آذرماه انجام می گردد.

امیری خراسانی توضیح داد: مسابقات بخش دختران طی روزهای 29 تا 30 آبان جاری و بخش پسران نیز، 5 تا 9 آذر ماه در محل باشگاه تنیس اقبال کرمان برگزار می شوند.

ب

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2892

به "به مناسبت چهلمین سالگرد پایداری جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد؛ برگزاری المپیاد استعدادهای برتر 2 رشته ورزشی در کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به مناسبت چهلمین سالگرد پایداری جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد؛ برگزاری المپیاد استعدادهای برتر 2 رشته ورزشی در کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید