تذکر استاندار به فرمانداران و مدیران : تا خاتمه نوروز مرخصی ممنوع

به گزارش مهسان بلاگ، استاندار مرکزی گفت: با توجه به شرایط موجود و شیوع بیماری کرونا و ضرورت کنترل شرایط، مرخصی رفتن تمام فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی استان تا انتها نوروز 99 ممنوع است.

تذکر استاندار به فرمانداران و مدیران : تا خاتمه نوروز مرخصی ممنوع

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از مهر، سید علی آقازاده در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی در اراک، گفت: هرسال در این ایام شاهد برگزاری جلسات خدمات سفر نوروزی با همکاری دستگاه های اجرایی بودیم اما در این شرایط این ستاد به نام عدم ارائه خدمات سفر نام گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا، ستاد خدمات سفر استان مرکزی نیز همانند سایر استان های کشور در راستای حفظ سلامت هم استانی ها و مسافرین از ارائه خدمات سفر خودداری می نماید و از تمامی مردم انتظار داریم به منظور پیشگیری از ابتلاء به این بیماری در منازل بمانند.

استاندار مرکزی ضمن تاکید بر محدودیت کردن سفرهای نوروزی بیان نمود: در این ایام از مردم می خواهیم حدالامکان به استان مرکزی و شهرستان های درگیر این بیماری از جمله اراک، ساوه، دلیجان و تفرش سفر ننمایند و در صورت عدم رعایت این مهم با محدودیت هایی روبرو می شوند چرا که حفظ جان مردم از اهمیت بسیار برخوردار می باشد.

آقازاده اضافه نمود: به دنبال شیوع کرونا خسارت های مالی سنگینی در دنیا به ویژه کشور ما وارد گشته که بر کسی پوشیده نیست حتی خسارت های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی. از اول انقلاب تا به امروز شاهد تعطیلی نماز جماعت و آدینه نبودیم اما به دلیل اهمیت سلامتی انسان ها بر تعطیلی اقدام می گردد، حال در این شرایط باید اصل ریشه کن کردن و شکست دادن آن ازسوی مردم با اقدامات پیشگیرانه در دستور کار قرار گیرد.

وی اضافه نمود: با وجود این ویروس تعطیلی مدارس، دانشگاه ها و بازار را شاهد بودیم. تبعات این تعطیلی ها برای بخش عمده ای از بازاریان که برای شب عید برنامه ریزی نموده بودند و بخش خصوصی بسیار تأسف بار است.

استاندار مرکزی اظهار کرد: در این ایام مهمانخانهها، مراکز اقامتی، هتل ها و رستوران ها و بخش خصوصی استان که در این حوزه سرمایه گذاری کردند، متحمل خسارت شدند که در این راستا به دولت پیشنهادهایی برای جبران خسارت این افراد پیشنهاد خواهد شد تا با تمهیدات اندیشیده شده دولت و قانون اجرایی گردد.

آقازاده گفت: فرمانداران شهرستان ها با توجه به مشاغلی که در این شرایط متحمل خسارت شدند باید پیشنهاداتی را برای جبران خسارت آن ها ارائه نمایند.

وی بیان نمود: از جمله راهکارهای عملیاتی برای جبران خسارت صنوف می توان به حذف مالیات در سه ماه اخیر، حذف سود سپرده تسهیلات و موارد دیگر اشاره نمود. اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان نیز برای جبران خسارت در حوزه گردشگری پیشنهاد ارائه بدهد.

آقازاده گفت: با توجه به احتمال موج دوم این بیماری در ایام نوروز هرنوع مرخصی و مأموریت تا 15 فروردین ماه 99 برای فرمانداران و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان ممنوع است و باید در محل مأموریت خود حضور داشته باشند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 39244

به "تذکر استاندار به فرمانداران و مدیران : تا خاتمه نوروز مرخصی ممنوع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تذکر استاندار به فرمانداران و مدیران : تا خاتمه نوروز مرخصی ممنوع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید