تصاویر زنده گوشی ویوو Y95 منتشر شد

به گزارش مهسان بلاگ، دو هفته قبل، شرکت ویوو گوشی مقرون به صرفه Y93 را معرفی کرد که اولین گوشی مبتنی بر تراشه اسنپ دراگون 493 محسوب می گردد و با توجه به قیمت 215 دلاری، از امکانات قابل توجهی بهره می برد. علاوه بر این تراشه، باید به وجود باتری 4030 میلی آمپر ساعتی و 4 گیگابایت حافظه رم هم اشاره کنیم.حالا این شرکت می خواهد گوشی نسبتا گران تری تحت عنوان ویوو Y95 را عرضه کند.

تصاویر زنده گوشی ویوو Y95 منتشر شد

مشخصات این گوشی تا حد زیادی مشابه Y93 است و احتمالا مهم ترین تفاوت آن ها در این است که این گوشی، در پنل پشتی خود از حسگر اثر انگشت هم بهره می برد.

طبق اعلام منبعی که این عکس ها را منتشر نموده، این گوشی از نمایشگر 6.22 اینچی بهره می برد و بریدگی نمایشگر قطره ای شکل آن حاوی یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی است. این کمپانی از این نمایشگر تحت عنوان Halo FullView یاد می نماید که بهره مند از رزولوشن HD پلاس و نسبت تصویر 19:9 است.

از آنجایی که مشخصات سخت افزاری این گوشی تا حد زیادی مشابه Y93 است، به همین خاطر ویوو Y95 هم از اسنپ دراگون 493، چهار گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. از لحاظ نرم افزاری هم این گوشی به صورت پیش فرض از Funtouch OS بهره می برد که مبتنی بر اندروید اوریو است.

دوربین دوگانه ای که در پنل پشتی آن واقع شده است، از دو سنسور 12 و 2 مگاپیکسلی بهره می برد و باتری آن هم مشابه مدل ارزان تر، از نوع 4030 میلی آمپر ساعتی است. از آنجایی که شرکت ویوو به زودی این گوشی را معرفی خواهد نمود، خیلی زود از صحت و سقم این مشخصات خبردار خواهیم شد. به همین خاطر برای دستیابی به اطلاعات بیشتر مانند قیمت و رنگ های آن، باید تا معرفی این گوشی صبر کنیم.

منبع: GSM Arena

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2810

به "تصاویر زنده گوشی ویوو Y95 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر زنده گوشی ویوو Y95 منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید