تعویق تاریخ برگزیت حداقل 21 میلیون یورو برای مجلس اروپا هزینه به بار می آورد

به گزارش مهسان بلاگ، نتایج یک بررسی نشان می دهد که تعویق تاریخ برگزیت هزینه های گزافی برای مجلس اروپایی به بار می آورد.

تعویق تاریخ برگزیت حداقل 21 میلیون یورو برای مجلس اروپا هزینه به بار می آورد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه دی ولت آلمان، مسئله برگزیت تنها برای انگلیسی ها به موضوعی دلسرد کننده تبدیل نشده است. همچنین پرداخت کنندگان اقتصادیات در اتحادیه اروپا هم از این مناقشات طولانی مدت بر سر این مسئله بین لندن و بروکسل رنج می برند.

نتایج یک بررسی نشان می دهد که تعویق تاریخ برگزیت هممچنین برای مجلس اتحادیه اروپا هم گران تمام می شود.

به گزارش نشریه بیلد آلمان، تنها دریافتی های نمایندگان انگلیسی بین تاریخ خروج ابتدایی تا تاریخ برگزیت نهایی در 31 اکتبر بالغ بر 21 میلیون یورو خواهد بود.

چندی پیش 27 عضو اتحادیه اروپا در این باره با هم توافق کردند که تاریغ برگزیت برای دومین بار به تعویق افتاده و تا 31 اکتبر به انگلیس برای خروج از این اتحادیه زمان داده شود. البته بر اساس توافقات اجرا شده یک برگزیت زودتر از این موعد هم امکان پذیر است اگر عرصه سیاسی انگلیس درباره مناسبات آینده با اتحادیه اروپا توافق کند.

ابتدا قرار بود انگلیس در تاریخ 29 ماه مارس این اتحادیه را ترک کند و بعد از آن 12 آوریل برای این برگزیت در نظر گرفته شد و بعد از آن هم تاریخ برگزیت تا 31 اکتبر به تعویق افتاد.

سیاستمداران انگلیسی تا به حال نتوانسته اند درباره یک راه منظم برای خروج انگلیس از اتحادیه اروپا به توافقی دست یابند. اکثر سیاستمداران در انگلیس و بروکسل هم از یک برگزیت سخت بدون توافق با اتحادیه اروپا می ترسند. مذاکرات تا کنون دولت انگلیس با اپوزیسیون هم تا به حال به هیچ نتیجه ای نرسیده است.

نشریه بیلد آلمان با استناد به محاسبات اینگبورگ گراسل، رئیس کمیسیون کنترل بودجه در مجلس اروپا نوشت: اگر برگزیت یک بار دیگر به تعویق بیفتد هزینه ها برای مجلس اروپا گران تر هم می شود. این تعویق تاریخ برگزیت هر سال برای پرداخت کنندگان اقتصادیاتی اروپا 36.3 میلیون یورو هزینه دارد.

ترزا می، نخست وزیر انگلیس بر اساس گزارش ساندی تایمز مجددا در حزب محافظه کار خود شدیدا تحت فشار قرار گرفته است. یکی از اعضای با نفوذ حزب وی در هفته آینده اعلام خواهد کرد که او تا خاتمه ژوئن باید کناره گیری کرده و یا بار دیگر در معرض یک رای عدم اعتماد مجلس قرار گیرد.

ترزا می در ماه دسامبر از رای عدم اعتماد مجلس جان سالم به در برد و بر اساس قواعد حزبی بعد از یک سال امکان چنین اقدامی مجددا وجود دارد.

ترزا می در حال حاضر با اپوزیسیون انگلیس در حال مذاکره است تا بالاخره به توافقی درباره برگزیت با آن ها دست پیدا کرده و از یک خروج نامنظم کشورش از اتحادیه اروپا که عواقب سختی بخصوص ر زمینه اقتصادی دارد جلوگیری کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 8411

به "تعویق تاریخ برگزیت حداقل 21 میلیون یورو برای مجلس اروپا هزینه به بار می آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعویق تاریخ برگزیت حداقل 21 میلیون یورو برای مجلس اروپا هزینه به بار می آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید