ثبت بیش از 2 میلیون تردد در جاده های گلستان

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران مهر، مهدی میقانی شامگاه پنجشنبه در مورد آمار تردد جاده ای در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی (25 اسفندماه) تا 29 اسفند سامانه های تردد شمار، ورود بیش از 35 هزار خودرو به استان را ثبت نموده اند.

ثبت بیش از 2 میلیون تردد در جاده های گلستان

وی با بیان اینکه نسبت به سال قبل شاهد افزایش دو درصدی هستیم، با اشاره به شرایط نامساعد جوی در استان گفت: رانندگان با توجه به شرایط نامساعد جوی برای کسب اطلاع از وضعیت راه ها بیش از 52 هزار تماس با سامانه مرکز مدیریت راه های استان داشته اند.

میقانی همچنین ادامه داد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون بیش از دو میلیون و 300 هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان با سامانه های تردد شمار ثبت شده است که میانگین سرعت خودروها 77 کیلومتر در ساعت بوده است.

وی اضافه نمود: اوج تردد در محورهای مواصلاتی استان گلستان در ساعات 14 تا 15 در روز 29 اسفند ماه بوده و از ابتدای طرح نوروزی اوج سفر در ساعات 14 تا 15 ثبت شده است.

میقانی در ادامه اضافه نمود: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون 29 هزار مسافر با چهار هزار سفر از ناوگان حمل و نقل جاده ای سفر نموده اند.

وی گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون تصادف منجر به فوت نداشته ایم و از همه رانندگان درخواست می کنیم قبل از سفر در تماس با سامانه گویای از آخرین وضعیت راه های استان اطلاع کسب نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 7205

به "ثبت بیش از 2 میلیون تردد در جاده های گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت بیش از 2 میلیون تردد در جاده های گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید