جام جهانی والیبال، قدِ تونس به سروقامتان ایران نرسید

به گزارش مهسان بلاگ، تیم ملی والیبال ایران در هفتمین دیدار خود در جام جهانی والیبال به مصاف تونس رفت و این تیم را مغلوب کرد.

جام جهانی والیبال، قدِ تونس به سروقامتان ایران نرسید

به گزارش گروه ورزشی خبزگزاری دانشجو، تیم ملی والیبال ایران در هفتمین دیدار خود در جام جهانی والیبال 2019 ژاپن از ساعت 8:30 صبح امروز (پنجشنبه) به مصاف تونس رفت و با نتیجه 3 بر صفر این تیم را شکست داد.

کولاکوویچ تیمش را در این دیدار با ترکیب اولیه پوریا یلی، امیر حسین اسفندیار، میلاد عبادی پور، مسعود غلامی، علی اصغر مجرد، جواد کریمی و محمدرضا حضرت پور به زمین فرستاد.

ست نخست:

نخستین سرویس را تونس زد که به خوبی در زمین ایران نهاده شد و تبدیل به نخستین امتیاز این بازی شد.

اسفندیار در ادامه امتیاز تساوی را گرفت و عبادی پور هم دومین امتیاز را برای ایران به دست آورد. در امتیازات دو تیم پایاپای پیش می رفتند که وقت استراحت فنی اول با پیروزی 8 بر 6 ایران همراه بود. در امتیازات شاگردان کولاکوویچ 10 بر 8 از تونس پیش افتادند، اما سرویس ناموفق یلی امتیازات 9 را برای تونس به همراه داشت. تیم ایران با امتیاز گیری مجرد و یلی سه امتیاز پیش افتاد که تیم تونس توانست بازی را برابر کند و وقت استراحت فنی دوم را با نتیجه 16 بر 15 پیروز گردد. با بازگشت دو تیم به زمین آبشار اسفندیار بازی را برابر کرد. در امتیاز 17 بر 16 به سود ایران توپ بازیکن تونس در انتهای زمین ایران جای گرفت که داور امتیاز این توپ را به ایران داد و همین اتفاق باعث شد تا سرمربی ایتالیایی تیم تونس درخواست بازبینی صحنه را بدهد که پس از بازبینی امتیاز این توپ به تونس داده شد تا دو تیم در امتیازات برابر شوند. در امتیازات انتهای دو تیم نزدیک حرکت می کردند که در امتیاز 24 بر 23 به سود تونس، کولاکوویچ وقت استراحت فنی تقاضا کرد. با بازگشت دو تیم به زمین یلی امتیازات را در امتیاز 24 برابر کرد. کسب امتیاز 25 توسط اسفندیار برای ایران سرمربی تونس را مجاب کرد تا درخواست وقت استراحت فنی کند. دفاع بازیکنان ایران در دفاع روی تور روی آبشار حمزه ناگا باعث شد تا ست نخست با فزونی 26 بر 24 ایران به انتها برسد.

ست دوم:

اولین امتیاز این ست برای تونس به دست آمد و در ادامه اسفندیار و دفاع روی تور یلی ایران را به امتیاز 3 رساندند. در امتیاز 3 بر 2 به سود ایران پس از رفت و برگشت چند باره، یلی امتیاز 4 را برای ایران کسب کرد. 2 دفاع روی تور علی اصغر مجرد باعث شد تا ضمن رسیدن امتیازات ایران به 6 اختلاف دو تیم به 4 امتیاز افزایش یابد. در حالی که یلی می توانست امتیاز 8 را برای ایران به دست بیاورد آبشار او توسط بازیکنان تونس دفاع شد تا امتیاز 4 برای تونس کسب گردد. روی امتیاز گیری یلی وقت استراحت فنی اول با نتیجه 8 بر 5 به سود ایران همراه بود. با بازگشت دو تیم به زمین حمزه ناگا امتیاز 6 را برای تونس به دست آورد. آبشار ناموفق یلی باعث شد تا امتیاز 10 برای تونسی ها کسب گردد. در امتیاز 13 بر 11 به سود ایران، پس از انجام چند رالی زیبا آبشار عبادی پور توسط بازیکنان تونس دفاع شد تا اختلاف امتیازی دو تیم به یک امتیاز کاهش یابد. وقت استراحت فنی دوم با نتیجه 16 بر 14 به نفع ایران رقم خورد. با بازگشت دو تیم دفاع روی تونس مسعود غلامی امتیاز 17 را برای ایران کسب کرد. در امتیاز 18 بر 14 به سود ایران سرمربی تونس تقاضا وقت استراحت کرد.

با بازگشت دو تیم سرویس ناموفق عبادی پور امتیاز 15 را برای تونس به همراه داشت. امتیاز 20 برای ایران روی سرویس خوب غلامی به دست آمد. دفاع روی تور بازیکنان ایران باعث شد تا ضمن کسب امتیاز 21 برای ایران سرمربی ایتالیایی تونس وقت استراحت تقاضا کند.

دفاع عالی جواد کریمی روی آبشار الیاس امتیاز 23 را برای ایران کسب کرد. سرویس خوب یلی در منطقه 6 زمین تونس جای بگیرد تا بدین ترتیب امتیاز 24 برای ایران به دست بیاید. در حالی که یلی می توانست امتیاز 25 را برای ایران کسب کند آبشار او توسط بازیکنان روی تور تونس دفاع شد تا امتیاز برای تونس کسب گردد. امتیاز 25 برای ایران روی سرویس ناموفق بازیکن تونس به دست آمد تا ست دوم با فزونی 25 بر 17 ایران به انتها برسد.

ست سوم:

در امتیازات تیم ایران بهتر از تونس عمل کرد و در همان ابتدای کار با نتیجه 4 بر یک از تونس پیش افتاد. سرویس ناموفق یلی دومین امتیاز را برای تونس به همراه داشت. دفاع سه نفره بازیکنان ایران روی آبشار حمزه ناگا امتیاز پنجم را برای ایران به ارمغان آوردند. سرویس عالی کریمی در انتهای زمین تونس جای گرفت تا امتیاز 6 برای ایران به دست بیاید. دفاع روی تور مجرد امتیاز 7 را برای ایران کسب کرد تا اختلاف دو تیم به 5 امتیاز افزایش یابد. عبادی پور این فرصت را داشت تا امتیاز 8 را برای ایران کسب کند که آبشار او توسط بازیکنان تونس دفاع شد. حرکت پایپ توسط اسفندیار باعث شد وقت استراحت فنی اول با نتیجه 8 بر 5 برای ایران همراه گردد. با بازگشت دو تیم به زمین کسب دو امتیاز متوالی توسط عبادی پور و یلی باعث شد تا ایران در امتیازات 10 بر 5 از تونس پیش بیفتد. سرویس عبادی پور در انتهای زمین تونس جای گرفت تا در امتیازات ایران 14 بر 9 از تونس پیشی بگیرد. پس از انجام چند رالی زیبا بین بازیکنان دو تیم، امتیاز 10 برای تونس کسب شد. آبشار خوب یلی امتیاز 16 را برای ایران به ارمغان آورد تا وقت استراحت فنی دوم با پیروزی 16 بر 11 ایران همراه گردد. در امتیاز 17 بر 11 به سود ایران داور امتیاز این توپ را به ایران داد تا سرمربی تونس به این تصمیم داور معترض گردد و درخواست بازبینی صحنه را بدهد که پس از بازبینی امتیاز این توپ به تونس داده شد. انجام حرکت سرعتی توسط مجرد امتیاز 18 را برای ایران به همراه داشت. پس از رالی جذاب و دیدنی بین بازیکنان دو تیم امتیاز 14 برای تونس کسب شد. در امتیاز 19 بر 14 به سود ایران، کولاکوویچ، شفیعی را برای زدن سرویس به جای مجرد زمین آورد که پس از رفت و برگشت چند باره دفاع عالی غلامی روی حرکت سرعتی بازیکن تونس امتیاز 20 را برای ایران به ارمغان آورد تا با رسیدن اختلاف امتیازی دو تیم به 6 سرمربی تونس وقت استراحت فنی را تقاضا کند. کسب دو امتیاز متوالی روی سرویس بازیکن تونس و کاهش امتیازات به 3، سرمربی ایران را مجاب کرد تا تقاضا وقت استراحت کند. با بازگشت دو تیم به زمین آبشار یلی توسط بازیکنان تونس دفاع شد تا امتیاز 19 برای تونس کسب گردد. سرویس خوب عبادی پور و دریافت ناموفق بازیکنان عقب زمین تونس منجر به کسب امتیاز 23 برای ایران روی آبشار یلی شد. دفاع جوینی روی آبشار یلی امتیاز 22 را برای تونس به همراه داشت. ست سوم با فزونی 25 بر 22 به انتها رسید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 21200

به "جام جهانی والیبال، قدِ تونس به سروقامتان ایران نرسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام جهانی والیبال، قدِ تونس به سروقامتان ایران نرسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید