حملات بی سابقه به روترهای اینترنت در برزیل

به گزارش مهسان بلاگ، در یک سال اخیر کاربران اینترنت در برزیل شاهد نوع جدیدی از حملات به روترهای اینترنت بوده اند که تا به حال در هیچ یک از نقاط دنیا مشاهده نشده است.

حملات بی سابقه به روترهای اینترنت در برزیل

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از زددی نت، در یک سال اخیر کاربران اینترنت در برزیل شاهد نوع جدیدی از حملات به روترهای اینترنت بوده اند که تا به حال در هیچ یک از نقاط دنیا مشاهده نشده است. حملات یادشده به گونه ای طرح ریزی شده که برای کاربران عادی و مصرف نماینده اینترنت قابل درک و مشاهده نبوده ولی پیامدهای آن بسیار خطرناک و تکان دهنده است.

حملات یادشده باعث می گردد که کاربران اینترنت هک شده و اطلاعات حساس اقتصادی و اعتباری آنها به دست هکرها بیفتد. این حملات باعث خسارات اقتصادی گسترده ای در برزیل شده و این در حالی است که خسارت دیدگان از منشا حملات مذکور مطلع نشده اند.

متخصصان امنیتی هشدار می دهند این نوع حملات جدید به روترهای اینترنتی باید زنگ های خطر را برای شرکت های سرویس دهنده اینترنت و نیز کاربران به صدا درآورد و لازم است مراقبت های جدیدی برای متوقف کردن هکرهایی که به وسیله دستکاری روترها اطلاعات کاربران را سرقت می نمایند، به عمل آید.

حمله به روترهای اینترنتی با هدف تغییر دی ان ای سایت ها و سرقت اطلاعات اقتصادی کاربران از تابستان سال گذشته میلادی اغاز شده و شرکت های امنیتی رادویر و نت لب آن را تایید نموده اند. تعداد روترهای آلوده شده از این طریق در برزیل بیش از صدهزار دستگاه تخمین زده می گردد. از این طریق برای نفوذ به سایت های بانکداری الکترونیک نیز کوشش شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 12278

به "حملات بی سابقه به روترهای اینترنت در برزیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حملات بی سابقه به روترهای اینترنت در برزیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید