خبرنگاران مقام نظامی : هر ساعت بیش از یک حمله به یمن انجام شده است

به گزارش مهسان بلاگ، تهران-خبرنگاران-یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن سه شنبه شب اعلام نمود که جنگنده های دشمن در 24 ساعت گذشته 26 حمله هوایی به مناطق مختلف یمن داشته اند.

خبرنگاران مقام نظامی : هر ساعت بیش از یک حمله به یمن انجام شده است

به گزارش تارنمای شبکه خبری المسیره، سریع در تشریح این حملات گفت: 15 حمله به بخش خب والشعف در استان الجوف و 8 حمله به بخش صرواح در استان مأرب، و 3 حمله به منطقة مجازة در بخش باقم در استان صعدة در شمال یمن اجرا شده است.

اعلام تشدید حملات ائتلاف به یمن ساعاتی پس از آن روی می دهد که محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله یمن تاکید نمود پیش از توقف حملات و شکسته شدن محاصره یمن، هیچ راهی برای مذاکره و گفت وگو با ائتلاف سعودی وجود ندارد.

محمد البخیتی عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن نیز با هشدار به ائتلاف سعودی اعلام نموده بود، پاسخ به تنش های نظامی ائتلاف و بدعهدی آن در موضوع آتش بس در روزهای پیش رو داده خواهد شد.

ترکی المالکی سخنگوی ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان بامداد پنجشنبه هفته گذشته بطور رسمی از اعلام توافق آتش بس در یمن اطلاع داد و گفت که این آتش بس 2 هفته ادامه خواهد داشت و پس از آن نیز قابل تمدید است.

بسیاری از مقام های یمنی نسبت به نیت عربستان در این خصوص ابراز تردید نموده و معتقدند این تاکتیک جدید است تا ائتلاف بتواند از آن برای تجدید قوا و جبران خسارت های اخیر خود استفاده کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 44723

به "خبرنگاران مقام نظامی : هر ساعت بیش از یک حمله به یمن انجام شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مقام نظامی : هر ساعت بیش از یک حمله به یمن انجام شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید