دستگاه های نظارتی از سخت گیری نسبت به فعالان اقتصادی پرهیز نمایند

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مجید پورعیسی در نشست هم اندیشی فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان و صنعتگران اسفراین با تاکید بر حضور مدیران در شهرستان ها و مناطق مختلف، خطاب به مدیرانی که ارباب رجوع یا کارآفرینان را معطل می گذارند، هشدار داد و اضافه نمود: با کوشش روزافزون باید مسائل مردم را گره گشایی کرد.

دستگاه های نظارتی از سخت گیری نسبت به فعالان اقتصادی پرهیز نمایند

پورعیسی در ادامه از مدیران بانک های کشور خواست اختیارات و خطوط اعتباری بیشتری به زیرمجموعه های خود در استان ها و مناطق واگذار نمایند تا روند حمایت از تولیدنمایندگان و کارآفرینان تسهیل و تسریع گردد.

وی توضیح داد: باید از کوشش های ارزنده فعالان اقتصادی قدردانی کرد که با وجود تنگناهای گوناگون همچنان در این عرصه فعالیت دارند.

سرپرست استانداری خراسان شمالی همچنین بر لزوم سیاستگذاری بر مبنای دغدغه های تولیدنمایندگان، اعلام کرد: ضروری است اختیارات و خطوط اعتباری بیشتر به بانک های استان ها و مناطق، واگذار و شرایط اخذ تسهیلات و ارائه تضامین برای واحدهای تولیدی و کارآفرینان تسهیل گردد.

پورعیسی با اشاره به وعده پیمانکار در تکمیل و بهره برداری از قطار اسفراین طی یکسال آینده، عملکرد دولت تدبیر و امید در توسعه خطوط راه آهن در سراسر کشور را مورد اشاره قرار داد و آن را زمینه ساز رشد و رونق اقتصادی خواند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3098

به "دستگاه های نظارتی از سخت گیری نسبت به فعالان اقتصادی پرهیز نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگاه های نظارتی از سخت گیری نسبت به فعالان اقتصادی پرهیز نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید