دژاگه: امیدوارم کی روش در تیم ملی بماند

به گزارش مهسان بلاگ، خیلی از بازیکنان تیم ملی در کشورهای خارجی بازی می نمایند و این یکی از اثرات حضور کی روش است. امیدوارم فعالیت او باز هم در ایران تداوم داشته باشد و ما هم در کنار او عملکرد خوبی داشته باشیم.

دژاگه: امیدوارم کی روش در تیم ملی بماند

دژاگه: همه تیم پشتیبانم بودند

اشکان دژاگه که بدون شک تا اینجای تورنمنت یکی از بهترین های تیم ملی در جام ملت های آسیا بوده درباره ادامه جهت تیم ایران می گوید:در فوتبال هیچ کار و بازی آسانی وجود ندارد. همه باید کوشش نمایند و زحمت بکشند. خود من اگر مقابل عمان خوب بودم به دلیل این است که همه بچه های تیم و کی روش پشتیبانم بودند. خودم کوشش کردم بهترین عملکرد و کوشش را برای تیم ملی داشته باشم. بازی ها سخت تر هم می گردد و ما باید با حساسیت و با هوش جلو برویم.

کاپیتان تیم ملی درباره شرایط خودش هم می گوید:قبلا هم گفته ام کی روش در 2 سال اخیر همواره حامی و پشتیبان من بوده و اعتماد به نفس من را بیشتر نموده است. قبل از هر بازی همه فکرم این است که خواسته مربیان را در زمین پیاده کنم.

قبل از بازی با عمان شایعه جدایی کارلوس کی روش از تیم ملی قویتر از همواره شنیده شد اما کاپیتان تیم ملی می گوید:من اطلاع دقیقی از این موضوع ندارم و چنین چیزهایی نشنیده ام!

او در پاسخ به اینکه کی روش در سال های اخیر چه تاثیری در فوتبال ایران داشته می گوید:او در سال های اخیر بهترین دستاوردها را در فوتبال ایران داشته و یکی از بهترین مربیان شاغل در ایران بوده است. همان طور که می بینید خیلی از بازیکنان تیم ملی در کشورهای خارجی بازی می نمایند و این یکی از اثرات حضور کی روش است.امیدوارم فعالیت او باز هم در ایران تداوم داشته باشد و ما هم در کنار او عملکرد خوبی داشته باشیم.

کاپیتان تیم ملی درباره بازی چین هم می گوید:همه بازی ها برای ما سخت است. در ابتدای صحبت هایم هم گفتم بازی آسان در فوتبال وجود ندارد.حریف ما چین هم مربی خوبی به نام لیپی دارد و قطعا بازی آسان نیست اما ما هم مربی خوبی داریم و ما بازی به بازی جلو می رویم و می خواهیم به نیمه نهایی و فینال راه پیدا کنیم.

3-300

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4778

به "دژاگه: امیدوارم کی روش در تیم ملی بماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دژاگه: امیدوارم کی روش در تیم ملی بماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید