دی فرانچسکو: برای بهتر شدن به زمان احتیاج داریم

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی رم بعد از شکست برابر میلان تاکید نمود که تیمش هنوز در وضعیت خوبی قرار ندارد و برای بهتر شدن به زمان احتیاج دارد.

دی فرانچسکو: برای بهتر شدن به زمان احتیاج داریم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از مدیاست، رم در هفته سوم رقابت های سری A در خانه میلان به میدان رفت و با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد. دی فرانچسکو از عملکرد تیمش در این دیدار راضی نیست.

سرمربی رم در نشست خبری بعد از بازی، گفت : در دیدار برابر آتالانتا یک نیمه را به حریف دادیم و امشب (جعمه) هم چنین چیزی تکرار شد. در نیمه نخست عملکرد ناامید کننده ای از خود نشان دادیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم. در بدترین دقیقه بازی گل خوردیم. شکست در چنین شرایطی واقعا ناراحت کننده است. برای بهتر شدن به زمان احتیاج داریم.

او ادامه داد: در خط دفاعی به زمان احتیاج داریم و در این دیدار هم مرتکب اشتباه شدیم. ما بازی را بد آغاز می کنیم و بعد از آن بهتر ظاهر شویم و باید در این باره تامل کرد. می خواستم در این دیدار تیم را از نظر کارهای دفاعی در شرایط بهتری قرار دهم اما باز هم گل بدی دریافت کردیم. گاهی اوقات تیم از نظر ذهنی مشکل دارد و نه بدنی. اگر می خواهیم به پیروزی برسیم باید جنگنده تر و باانگیزه تر از این ظاهر شویم.

دی فرانچسکو در خاتمه سخنان خود، افزود: ادین ژکو و پاتریک شیک برای هماهنگ تر شدن به زمان بیشتری احتیاج دارند. هر دو بازیکن از نظر من عملکرد خوبی از خود نشان دادند ما باید کوشش بیشتری از خود نشان دهیم و بیشتر در کارهای عمقی شرکت کنیم.

رم از سه دیداری که در فصل جاری به میدان رفته چهار امتیاز کسب نموده و این عملکرد خوبی برای تیمی که برای کسب عنوان قهرمانی می جنگند نیست.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 891

به "دی فرانچسکو: برای بهتر شدن به زمان احتیاج داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دی فرانچسکو: برای بهتر شدن به زمان احتیاج داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید