روزی 4.25 میلیارد تومان در حساب میهایلوویچ!

به گزارش مهسان بلاگ، رای به سود سینیشا میهایلوویچ صادر شده و او انتقام سختی از اسپورتینگ لیسبون گرفته است.

روزی 4.25 میلیارد تومان در حساب میهایلوویچ!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سینیشا میهایلوویچ هم اکنون در سری آ فعالیت می کند و هدایت تیم بولونیا را بر عهده دارد. با این حال او پیش از این در پرتغال هدایت تیم اسپورتینگ لیسبون را برعهده داشت؛ اتفاقی که در تاریخ 18 ژوئن 2018 رخ داد و سرمربی صرب هدایت یکی از مطرح ترین تیم های پرتغال را بر عهده گرفت. حضور سینیشا میهایلوویچ در اسپورتینگ لیسبون یک سناریوی بسیار عجیب بود چرا که او توسط مدیر وقت باشگاه یعنی برونو دو کاروالو به عنوان سرمربی انتخاب شد اما تنها چند روز بعد به خاطر کودتای هیئت مدیره از سمت خود برکنار شد. سینیشا میهایلوویچ، بعد از برکناری از هدایت اسپورتینگ از این باشگاه شکایت کرد و 3 میلیون یورو (معادل 51 میلیارد تومان) خسارت از این باشگاه دریافت کرده است.

سوزا سینترا، تنها چند روز بعد به عنوان مدیر جدید اسپورتینگ لیسبون معرفی شد و در اولین اقدام میهایلوویچ را از سرمربیگری اسپورتینگ برکنار کرد تا یک رویه و روش جدید را برای باشگاه اتخاذ کرده باشد. این اتفاق در حالی برای میهایلوویچ رخ داد که او حتی یک جلسه تمرینی هم با اسپورتینگ برگزار نکرده بود.

بعد از اخراج ناجوانمردانه از اسپورتینگ، میهایلوویچ مراحل قانونی را طی کرد و خواستار خسارت از باشگاه پرتغالی شد. حالا این شکایت نتیجه داده و سرمربی صرب سه میلیون یورو خسارت از باشگاه اسپورتینگ دریافت خواهد کرد. همچنین نشریه آبولای پرتغال مدعی شد که این مبلغ به میهایلوویچ پرداخت شده است. در واقع سینیشا روزانه 4.25 میلیارد تومان دستمزدی گرفته که حتی دقیقه ای برایش کار نکرده است.

البته در فوتبال دنیا عرف اینگونه است که معمولا بسیاری از سرمربی ها در صورت عدم فعالیت قراردادشان را بخشیده و معمولا با دریافت رقمی اندک قرارداد را فسخ می کنند، اما به نظر می رسد رفتار توهین آمیز مدیران اسپورتینگ سینیشا میهایلوویچ را بر آن داشته تا انتقام بگیرد و او حالا صاحب مبلغ هنگفتی شده است.

ستاره سابق فوتبال یوگسلاوی و سرمربی فعلی بولونیا، در حال حاضر با شرطان خون دست و پنجه نرم کرده و البته اخبار حاکی از بهبود نسبی حال او در هفته های اخیر است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 47206

به "روزی 4.25 میلیارد تومان در حساب میهایلوویچ!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزی 4.25 میلیارد تومان در حساب میهایلوویچ!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید