رومینگ اینترنت برای زائران اربعین 300 درصد ارزان شد

به گزارش مهسان بلاگ، وزیر ارتباطات بابیان اینکه زیرساخت های ارتباطی در کشور و همچنین راستا راهپیمایی اربعین توسعه یافته است، گفت: بهای رومینگ اپراتور های داخلی 300درصد ارزان تر شد.

رومینگ اینترنت برای زائران اربعین 300 درصد ارزان شد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از رادیو اربعین، محمدجواد آذری جهرمی درباره توسعه زیرساخت های ارتباطی و بابیان اینکه عراق به خاطر مسائل امنیتی اینترنت خود را در روزهای اخیر قطع و یا محدود نموده است، بیان داشت: زائران می توانند از رومینگ اپراتورهای ایرانی که 300درصد هم ارزان تر نسبت به سال قبل شده استفاده نمایند.

وی اضافه کرد: درباره مکالمات صوتی هم باید گفت سابقاً سیم کارت های عراقی به صرفه تر بودند اما با مذاکرات و کوشش هایی که صورت گرفت امروز مکالمات با ایران به وسیله سیم کارت های ایرانی و رومینگ، مقرون به صرفه تر است که البته جدول آن در اختیار زائران قرارگرفته است.

در مورد استفاده از اینترنت اما باید گفت هنوز سیم کارت عراقی مقرون به صرفه تر است اما به هر صورت باید گفت رومینگ ایران با کاهش قابل توجه روبرو شده و البته در اختیار زائران قرار گرفته است.

وزیر ارتباطات کابینه دوازدهم بابیان اینکه اربعین بزرگ ترین گردهمایی مذهبی دنیا است لذا با این تراکم جمعیت میلیونی قاعدتاً چارچوب های خاص ارتباطی نیز باید مهیا گردد، تأکید کرد: کاری که شرکت های ارتباطی عراقی با توجه به حجم و ازدحام جمعیت انجام داده اند به واقع کاری سخت و بزرگ است.

آذری جهرمی بابیان اینکه در سال های قبل مسائلی درزمینهٔ اینترنت در عراق وجود داشت که البته سال به سال به تقویت زیرساخت ها این مسائل کمتر شدند، اضافه کرد: سال جاری طرف عراقی ظرفیت اینترنت خود را دو برابر نموده تا بتوانیم شاهد خدمات بهتری باشیم.

وی بابیان اینکه عراق بنا به اتفاقات روزهای قبل اینترنت را قطع نموده بود، تأکید داشت: در روزهای قبل شاهد قطعی اینترنت در این کشور بودیم که البته در روز گذشته شاهد اتصال 14 ساعته آن بودیم که البته شرایط عادی شده و روزبه روز هم بهتر می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 21531

به "رومینگ اینترنت برای زائران اربعین 300 درصد ارزان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رومینگ اینترنت برای زائران اربعین 300 درصد ارزان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید