شرکت املاک داماد ترامپ به جرم تقلب جریمه شد

به گزارش مهسان بلاگ، یک کمپانی املاک و مستغلات متعلق به جارد کوشنر، داماد رئیس جمهوری آمریکا و مشاور ارشد کاخ سفید، بیش از 200 هزار پوند به جرم دستکاری اسناد برای کاهش حقوق مستاجران جریمه شد.

شرکت املاک داماد ترامپ به جرم تقلب جریمه شد

به گزارش خبرنگاران، به نوشته روزنامه اکسپرس، جریمه بازرسان شهر نیویورک برای شرکت املاک کوشنر ال ال سی تحت مدیریت جارد کوشنر، همسر ایوانکا ترامپ مشخص گردیده است. این مقام های شهری در پی گزارش تحقیقی خبرگزاری آسوشیتدپرس در جریان اتهاماتی علیه این شرکت قرار گرفتند. طبق آن گزارش، شرکت کوشنر 42 درخواست جعلی برای ساخت و ساز در بیش از ده ها ساختمان داشته است.

آنها شرح دادند: زمانی که شرکت کوشنر سال 2015 سه ساختمان آپارتمانی در محله کوئینز خریداری کرد، اکثر مستاجران آن تحت پوشش قوانین ویژه ای قرار گرفتند که مانع از تخلیه ملک و افزایش اجازه بها می گردد. شرکت کوشنر با دریافت مجوز ساخت و ساز مدعی شد که این املاک تخلیه هستند و با تعمیرات توانست دو سال بعد تمامی آنها را به قیمت 60 میلیون دلار، حدود 50 درصد بالاتر از قیمت خریداری گردیده بفروشد. در این شرایط مستاجران تحت آزار زیادی قرار گرفتند و معتقد بودند که هدف این آزارها بیرون راندن آنها و اجازه دادن ملک با قیمت بالاتر است.

به گفته یکی از ساکنان این ساختمان ها، آنها کاری کردند که کل ساختمان تخلیه گردد. یک سکنه دیگر می گوید در اواسط شب صدای تعمیرات و دریل دیوار قطع نمی شد و از ساختمان خالی مجاور موش بیرون می آمد. به گفته ساکنان، راهروها همواره پوشیده از چوب و خاک اره و گچ بوده است.

داماد رئیس جمهوری آمریکا اکنون به عنوان مشاور ارشد ترامپ در کاخ سفید کار می نماید. گرچه امضای او در پایین هیچ کدام از اسناد ساختگی این شرکت نیست اما در زمانی که این اسناد ارائه شدند، شرکت تحت مدیریت او بوده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 744

به "شرکت املاک داماد ترامپ به جرم تقلب جریمه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت املاک داماد ترامپ به جرم تقلب جریمه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید