طرح الحاق 3 پهنه به منطقه 4 اصفهان با مخالفت زیاد تصویب شد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، یکی از مخالفان سرسخت طرح الحاق سه پهنه پینارت، کردآباد، جی شیر به منطقه 4، امیر احمد زندآور است که پیش از ظهر یکشنبه در جلسه علنی شورای شهر اصفهان، در این ارتباط بیان داشت: چطور امکان دارد الحاق 140 هکتار زمین به منطقه 4 برای تصویب به صحن علنی شورا راه پیدا کند بدون اینکه مطالعه ای روی آن صورت بگیرد.

طرح الحاق 3 پهنه به منطقه 4 اصفهان با مخالفت زیاد تصویب شد

وی با بیان اینکه تصویب این طرح قطعا نشان خواهد داد که اعضای شورا بدنبال منافع خود هستند و ضروری است که بهترین تصمیم برای این مصوبه گرفته گردد، اضافه نمود: تصویب این طرح مشکلاتی را برای محورهای سلمان فارسی، ارغوانیه و روستاهای اطراف خواهد داشت.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه این لایحه باید برای آنالیز بیشتر به کمیسیون تلفیق برگردد، ادامه داد: وقتی زوایای این طرح معین نیست نباید تصمیم چشم بسته گرفته گردد.

برخی اعضا با این شورا بدنبال منافع خود هستند

وی با بیان اینکه یکسری از زمین ها وجود دارد که دلال و پولدارها بدنبال منافع خود این زمین ها را تصاحب می نمایند، گفت: عده ای در شوراها هستند که با این شورا بدنبال بدست آوردن منافع خود هستند.

زندآور گفت: ما دقیقا می دانیم که این زمین خوارها چه کسانی هستند و چه افرادی با دلالی سرمایه گذاری می نمایند.

وی با بیان اینکه مسکوت ماندن اراضی مسکونی به لحاظ بایر و بلااستفاده بودن منجر به آلودگی محیط زیستی می گردد، ادامه داد: تصویب این لایحه با طرح جامع شهر مغایرت دارد و مخالف با شورای عالی معماری و شهرسازی درخصوص توسعه محدوده های شهری است.

زندآور با اشاره به اینکه آیا تنها راه رسیدن شهرداری به درآمد و توسعه شهر، الحاق است، ادامه داد: با تصویب این طرح همین مقدار اندک زمین کشاورزی هم که داریم از بین خواهد رفت.

اعتراض جوادی به حرف های زندآور: رانتخواری با سند مطرح گردد

یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در اعتراض به سخنان امیر احمد زندآور، سخنان وی را یک تهمت و افترا به اعضای اصلاح طلب شورا خواند و اضافه نمود: اگر کسی رانت خواری نموده باید با سند در صحن علنی شورا مطرح گردد.

عباسعلی جوادی افزود: هیچ کس منافعی با تصویب این طرح ندارد و دلیلی وجود ندارد که به کسی تهمت بزنیم.

دیگر عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز دلایلی که برای تصویب این طرح از سوی متولیان امر مطرح گردیده است، را توجیه پذیر ندانست و گفت: این طرح قابل پذیرش نیست و نمی توان به آن استناد کرد، هرچند دغدغه شهرداری منطقه چهار برای توسعه در خصوص این الحاق قابل دفاع است.

نصیر ملت افزود: البته شهرداری باید در مجموع میزان کاربری های در اختیار را آنالیز و طرحی را که ارائه گردیده بر این مبنا آنالیز کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1221

به "طرح الحاق 3 پهنه به منطقه 4 اصفهان با مخالفت زیاد تصویب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح الحاق 3 پهنه به منطقه 4 اصفهان با مخالفت زیاد تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید