عراقچی: مذاکرات سنگین و فشرده ای با ژاپنی ها داشتیم، مشورت ها ادامه می یابد

به گزارش مهسان بلاگ، معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران گفت که مذاکرات مقامات ارشد ایرانی با مقامات ارشد ژاپنی بسیار سنگین و فشرده بوده و مشورت های نزدیک دو کشور ادامه خواهد یافت.

عراقچی: مذاکرات سنگین و فشرده ای با ژاپنی ها داشتیم، مشورت ها ادامه می یابد

به گزارش خبرنگاران، سید عباس عراقچی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران در خصوص سفر رئیس جمهوری به ژاپن گفت: این سفری بود که در پاسخ به سفر آقای آبه به تهران صورت گرفت. ما در نودمین سالگرد روابط سیاسی ایران و ژاپن هستیم. سال بسیار فعالی بوده است و رئیس جمهور ایران و نخست وزیر ژاپن طی سال جاری سه بار در تهران، نیویورک و توکیو دیدار داشته اند.

وی اضافه کرد: ژاپن از دوستان قدیمی و شرکای تجاری مهم ایران هست. همیشه مشورت های سیاسی نزدیکی با ژاپن داشته ایم. سال جاری هم به دلیل نودمین سالگرد و هم به علت تحولاتی که در جریان است، فشارهای آمریکا و تحریم هایی که با خروج آمریکا به طور ناعادلانه اعمال شده، ضرورت داشت که مشورت های نزدیکتر و فشرده تری صورت بگیرد.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه ادامه داد: دیشب مذاکرات بسیار سنگین و فشرده ای صورت گرفت و هم مسائل دوجانبه، مسائل منطقه ای و بین المللی و هم مسائل مربوط به برجام و تحریم های آمریکا مورد بحث قرار گرفتند. قرار شد که مشورت های دو کشور به صورت نزدیک ادامه پیدا کند.

.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 30576

به "عراقچی: مذاکرات سنگین و فشرده ای با ژاپنی ها داشتیم، مشورت ها ادامه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عراقچی: مذاکرات سنگین و فشرده ای با ژاپنی ها داشتیم، مشورت ها ادامه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید