عصبانیت مسی پس از باخت به برزیل: داوری مزخرف بود

به گزارش مهسان بلاگ، این شکل داوری کردن در طول مسابقه بارها و بارها تکرار شد. به محض اینکه برخوردی اتفاق می افتاد به سود برزیل سوت زده می شد و این داوری مزخرف باعث شد حواس ما از بازی پرت گردد.

عصبانیت مسی پس از باخت به برزیل: داوری مزخرف بود

عصبانیت مسی پس از باخت به برزیل: داوری مزخرف بود

بعد از آنکه برزیل پیروز شد در اولین بازی مرحله نیمه نهایی کوپا آمه ریکا 2019 لیونل مسی و یارانش را با نتیجه 2 بر صفر شکست داده و از دور رقابتها حذف کند، ستاره بزرگ آلبی سلسته در انتها بازی درحالیکه به شدت عصبانی به نظر می رسید برای توصیف داوری مسابقه از صفت مزخرف استفاده کرد و داور بازی را به جانبداری از برزیلی ها متهم کرد.

مسی از مصاحبه بعد از بازی خود برای انتقاد از تصمیم داور برای پنالتی اعلام نکردن خطایی که کمی قبل از گل فیرمینو در دقیقه 71 روی سرخیو آگرو اجرا شده بود، استفاده کرد.

او به خبرنگاران گفت: آنها از ما بهتر نبودند. برزیلی ها خیلی زود به گل رسیدند و گل دوم شان هم بعد از آن زده شد که پنالتی ای که روی آگرو مرتکب شده بودند را به نفع ما نگرفتند. داور مسابقه تا قبل از آن خیلی مزخرف داوری نموده بود و تا جایی که توانسته بود به همه کارت زرد داده بود ولی در آن صحنه حتی به خودشان زحمت آنالیز VAR را ندادند. واقعا خیلی جالب است.

مسی در ادامه گفت: این شکل داوری کردن در طول مسابقه بارها و بارها تکرار شد. به محض اینکه برخوردی اتفاق می افتاد به سود برزیل سوت زده می شد و این داوری مزخرف باعث شد حواس ما از بازی پرت گردد.

کاپیتان آلبی سلسته در ادامه گفت: ما هیچ بهانه ای برای شکست نداریم ولی باید این بازی آنالیز و تحلیل گردد. امیدوارم کانمبول، کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی در این باره کاری انجام بدهد. به نظر من، ما امروز خیلی خوب بازی کردیم. کوشش زیادی به خرج دادیم و برزیلی ها نسبت به ما رجحان نداشتند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 11751

به "عصبانیت مسی پس از باخت به برزیل: داوری مزخرف بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عصبانیت مسی پس از باخت به برزیل: داوری مزخرف بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید