قیمت گوشت در ماه رمضان گران نمی شود

به گزارش مهسان بلاگ، رئیس اتحادیه گوشت گاو تهران در پاسخ به این پرسش که آیا در آستانه ماه رمضان قیمت گوشت قرمز گران خواهد شد؟ به تجارت نیوز گفت: گوشت در بازار فراوان است اما فعلا تقاضایی برای خرید گوشت وجود ندارد. با عرضه به موقع دام در کشتارگاه ها و برنامه شرکت پشتیبانی امور دام کمبودی در حوزه توزیع گوشت به مردم در ماه رمضان وجود ندارد. بنابراین قیمت گوشت گران نخواهد شد.

قیمت گوشت در ماه رمضان گران نمی شود

علی خندان با اشاره به قیمت گوشت اظهار کرد: در حال حاضر قیمت گوشت گاوی درجه یک بین 85 تا 90 هزار تومان است. قیمت گوشت مخلوط نیز 75 هزار تومان است که مردم می توانند گوشت مورد نیاز برای ماه رمضان را از واحدهای صنفی سراسر کشور تهیه کنند.

او درباره قیمت گوشت گوسفندی شرح داد: قیمت گوشت گوسفندی از گوشت گوساله 40 هزار تومان گران تر است، به طوری که قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی بین 130 تا 140 هزار تومان است. البته قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی در میادین میوه و تره بار نیز 110 هزار تومان عرضه می شود. قیمت ران گوسفند نیز 120 هزار تومان است.

خندان با اشاره به برنامه های شرکت پشتیبانی امور دام گفت: در حال حاضر شرکت پشتیبانی امور دام با همراهی وزارت صمت گوشت های منجمد برزیلی را هر کیلو به قیمت 42 هزار تومان به مردم در محل میادین میوه و تره بار و همچنین تعاونی ها و فروشگاه های زنجیره ای توزیع کرده است.

این فعال صنفی در توصیه ای به مردم اظهار کرد: چنانچه هر یک از واحدهای صنفی گوشت را بیشتر از قیمت مصوب به مردن عرضه کردند افراد می توانند نقدها خودشان را با سامانه 124 در میان بگذارند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 45792

به "قیمت گوشت در ماه رمضان گران نمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت گوشت در ماه رمضان گران نمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید