محمد امید بیان کرد؛ لزوم ایجاد پویایی در صنایع روستایی

به گزارش مهسان بلاگ، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: باید کوشش کنیم از اعتبارات برای توسعه اشتغال روستایی و محرومیت زدایی استفاده گردد.

محمد امید بیان کرد؛ لزوم ایجاد پویایی در صنایع روستایی

به گزارش خبرنگار ، محمد امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در نشست مدیران امور روستایی و شورا های استانداری سراسر کشور گفت: جذب اعتبار یک و نیم میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی جان و روح تازه ای را به کالبد معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور دمید که خود این مسئله باعث حرکت پرشتاب و ارزشمندی در کشور است.

وی توضیح داد: باید کوشش کنیم از این اعتبار به صورت اثربخش و مفید در توسعه اشتغال روستایی و محرومیت زدایی از مناطق استفاده گردد. از طرفی اگرچه در شروع یک جهت جدید هستیم، این شروع به معنای عدم توجه به تجارب گذشته نیست.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور ادامه داد: اگر قرار شد که شیوه های اجرای برنامه ها را هم تغییر بدهید، ضروری است تجارب و کوشش های مدیران پیشین در این حوزه را در نظر بگیریم.

وی با اشاره به ًچهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان نمود: فعالیت های بزرگی از ابتدای انقلاب برای اشتغال روستاییان اجرا شده که منجر به ایجاد تحرکات و پویایی در صنایع و توسعه روستایی شده است.

امید ضمن قدردانی از فعالیت های ارزنده سید ابوالفضل رضوی معاون سابق توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، تاکید نمود: آثار و خدمات وی و همکاران حوزه در هر گوشه ایران مشهود است و قطعا جهت ما هم در این دوره تداوم جهت فعالیت گذشته است.

در حال تکمیل...

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4875

به "محمد امید بیان کرد؛ لزوم ایجاد پویایی در صنایع روستایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد امید بیان کرد؛ لزوم ایجاد پویایی در صنایع روستایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید