مدیران زن در عرصه های مختلف کارنامه موفقی داشته اند

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، سیدمحمدعلی افشانی در این مراسم با اشاره به بنر تبلیغاتی این نمایشگاه که دستگاه چرخ خیاطی را به تصویر کشیده بود، گفت: اگر جامعه هم بخواهد که حق پنجاه درصدی زنان را به آنان بدهد این تصویر نشان می دهد که زنان هنوز این صندلی را باور ندارند چرا که حضور و فعالیت زنان در عرصه جامعه، بالاتر از این نگاه سنتی است که در این تصویر نشان داده گردیده است.

مدیران زن در عرصه های مختلف کارنامه موفقی داشته اند

وی اضافه نمود: بسیاری از شرکت های بزرگ دانش بنیان در جهان را زنان مدیریت می نمایند و در همین کشور خودمان در سمنان بانویی را دیدم که به وسیله آبیاری قطره ای یک باغ بزرگ پسته درست نموده بود و وقتی برای دیدار با او به باغش رفتیم چکمه پوشیده بود و پشت تراکتور رانندگی می کرد.

شهردار تهران در ادامه کارنامه مدیریت زنان در عرصه های مختلف کشور را موفق ارزیابی کرد و گفت: تجربه نشان داده است که اگر مدیریت دست بانوان باشد آنها نسبت به مردان فعالیت سالم تری دارند. تجربه من هم در طول دوره ای که در دولت و خارج از دولت بودیم همین را نشان می دهد.

افشانی با تقدیر از زنان کارآفرین گفت: در شرایطی که کشور ما به سر می برد کسانیکه در حوزه فراوری وارد گردیده اند باید بدانند کار بزرگی انجام می دهند؛ مشغول کردن یک جوان امروز یعنی کم کردن جرایم و این جای تقدیر دارد.

شهردار تهران در ادامه گفت: باید منفی بافی ها را کنار بگذایم تا بتوانیم جمعیت را اداره کنیم. من پیش تر در مقاله ای در روزنامه اعتماد ملی نوشتم تا وقتی به چاه های نفت امید و اتکا داریم هیچ پیشرفتی در کشور حاصل نمیگردد.

افشانی اضافه نمود: باید عرصه را به کارآفرینان و کسانیکه به به دنبال ایجاد شغل هستند بسپاریم. این کشور هفتاد سال سابقه برنامه ریزی برای پیشرفت دارد، از همان برنامه اولی که در دانشگاه هاروارد تهیه شد بر این نکته تاکید شد که ایران باید اتکای خود به نفت را کنار بگذارد. از آن موقع تاکنون در همه برنامه ها بر این نکته تاکید نموده ایم و در حالیکه هیچ وقت این اتفاق نیفتاده است و ما همچنان به نفت متکی هستیم و همین است که شرایط اقتصادی چند هفته قبل را در کشور ما ایجاد نموده است.

افشانی در بخش دیگری از سخنان خود به مسائل بانوان کارآفرین پرداخت و گفت: شما باید بیشتر آز آنکه به فکر فراوری باشید، به دنبال بازاریابی هم باشید. بازاریابی امروز در جهان یک علم است و باید بر اساس متدهای روز جهان به آن بپردازیم. سعی کنیم برای کالای فراوریی خود بازاریابی کنیم و بدانیم مردم برای کالای خوب پول خوب می پردازند.

شهردار تهران اضافه نمود: شهرداری با اینکه متولی اشتغال در جامعه نیست اما از آن حمایت و کوشش می نماید شرایط جامعه بهتر گردد. این برمبنای همان شعاری است که در ابتدای فعالیت خود اعلام کردم که همان ارتقای کیفی زندگی شهروندان و جلب رضایت آنهاست. کارآفرینی یکی از شاخص های شهر زیست پذیر و شهروند مشارکت پذیر است و ما کوشش می کنیم زمینه مشارکت واقعی مردم را در مدیریت شهری و فعالیت هایشان فراهم کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1168

به "مدیران زن در عرصه های مختلف کارنامه موفقی داشته اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران زن در عرصه های مختلف کارنامه موفقی داشته اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید