مهاجری: بخاطر این توپ ها نتوانستیم گل گهر را شکست دهیم

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی تیم فوتبال نساجی به سنگین بودن توپ های لیگ رجحان اعتراض کرد.

مهاجری: بخاطر این توپ ها نتوانستیم گل گهر را شکست دهیم

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا مهاجری سرمربی مساجی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پیکان گفت: تیم ما شرایط سختی داشت. من کمتر بازیکنانی را دیدم که این گونه با مسائل کنار بیایند. ما 6 بازیکن برتر فصل گذشته خود را از دست دادیم و تفکر تیمی ما تعییر نموده است.

وی ادامه داد: در مقابل گل گهر بازی قابل قبولی را ارائه دادیم و حتی می توانستیم پیروز شویم. لیگ برای ما از فردا آغاز می گردد. دیدار برابر پیکان بازی سختی است و پیکان در بازی قبل علی رغم باخت تیم خوبی نشان داد. با اشنایی که از پیکان به دست آوردیم، روی نقاط ضعف و قوتش و نقاط قوت تیم خود کار کردیم. امیدوارم فردا آغاز خوبی در قائمشهر داشته باشیم. دوست دارم بازیکنانم بدانند پیراهن چه تمی را پوشیدند و مردم این شهر چه انتظاراتی از آن ها دارم. این کادر و بازیکنان تمام وجودشان را می گذارند تا از اعتبار و فوتبال مان دفاع کنیم.

مهاجری درباره غایبان تیمش گفت: برای بازی فردا امید سینگ را احتیاج داشتیم و با جمع بندی های صورت گرفته، تصمیم گرفتیم امید به قائمشهر برگردد. بازیکنانی که جذب کردیم، بهترین هایی بودند که می شد به تیم ما اضافه شوند. سقف قرارداد ما پایین تر آمده و ریخت و پاش نداشتیم. همه کار دست مربی نیست و از مدیریت تا بازیکنان باید دست به دست هم دهند تا این پازل تکمیل شوند. من می دانم نساجی چه باشگاهی است و از پذیرفتن راهنمایی آن شانه خالی نمی کنم. هنوز کارت بازی 5 یا 6 بازیکن مان نیامده تا تیم کامل راهی مسابقات گردد. خوشبختانه مصدوم نداریم اما محمد قاضی و مهرداد کفشگری را برای بازی فردا نخواهیم داشت.

سرمربی نساجی درباره توپ های لیگ فزونی گفت: توپ ها ایده آل نیست و ما هم به سازمان لیگ اعتراض کردیم که توپ های خوبی نداریم. این توپ ها تنبل هستند و در دیدار با گل گهر هم از این تنبل بودن توپ ضرر دیدیم زیرا دو ضربه سر بازیکنان ما با برخورد به زمین و سنگین بودن توپ از سرعت آن کاسته شد و توپ راهی دروازه نشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 16857

به "مهاجری: بخاطر این توپ ها نتوانستیم گل گهر را شکست دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجری: بخاطر این توپ ها نتوانستیم گل گهر را شکست دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید