پرقدرت اما گران

به گزارش مهسان بلاگ، دیتر تسچه، رئیس هیئت مدیره مرسدس بنز زمانی در نمایشگاه دیترویت و در بخش معرفی محصول مرسدس بنز کلاس G گفته بود: کلاس G می تواند کوه Schöckl را تسخیر کند. درواقع Schöckl یک کوه 1445 متری در اتریش است. البته این فقط یک ادعا نیست، چراکه براساس مستندات قریب به 2000 کیلومتر تست بر روی این خودرو در این کوه اجرا شده، کوهی که شیب های افقی آن به 60 درجه هم می رسد. بااین حال برای داشتن انتخابی دقیق تر باید از نقاط قوت و ضعف این خودرو به شکل کامل مطلع شوید تا بتوانید انتخابی درست داشته باشید.

پرقدرت اما گران

نکات مثبت:

  • حرکت بدون دردسر بر جاده ها و سطوح ناهموار در کنار حرکت در عمق 70 سانتی متری آب موضوعی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت. قطعاً این امر ازجمله مهم ترین گزاره های اساسی برای آف رودسواران است.
  • موتور قدرتمند 5.5 لیتری حتی در بین خودروهای آف رود، یک خشونت استثنایی و یک مزیت حیاتی به حساب می آید. از همین رو می توانید بر روی این گزاره مهم حسابی جداگانه باز کنید.
  • هرچه بر قدرت و خشونت افزوده گردد از چابکی و چالاکی خودروهای آف رود کاسته می گردد، اما شما با استثنائات نیز می توانید روبه رو شوید. مرسدس بنز کلاس G می تواند هم ذائقه شما را در قامت درنوردیدن کوه ها و دشت ها تأمین سازد، و هم لذت شتاب را در مقیاسی بزرگ برای شما محقق کند.
  • در این خودرو چند شیوه رانندگی متنوع وجود دارد که دست شما را برای نحوه رانندگی مطلوب باز گذاشته است. این سه شیوه شامل حالت های راحت، کم مصرف، اسپرت و G هستند. با انتخاب حالت G، سیستم یاری راننده هوشمند خودرو وارد عمل می گردد و سه نوع قفل دیفرانسیل، بنا به شرایط راستا به کار گرفته می شوند.

نکات منفی:

  • آف رودسواران خبر از میزان مصرف سوخت بالای خودروهای این خانواده می دهند، اما شاید انتظار در خصوص مصرف سوخت مرسدس بنز کلاس G محقق نشده باشد. سیکل ترکیبی مصرف سوخت 13.1 لیتری در میان این کلاس از خودروها، قطعاً یک امتیاز منفی در کارنامه این خودرو ثبت خواهد نمود.
  • قیمت نکته ای بسیار مهم برای خرید یک خودرو است. ارزیابی میزان ارزش برای خرید خودرو از اهمیت ویژه ای برخوردار است. هزینه بسیار بالا در مقایسه با آنچه از امکانات مرسدس بنز کلاس G بهره مند می شوید، موضوعی است که می گوید خرید این خودرو برای شما چندان هم مقرون به صرفه نیست.
  • در بعضی مدل های خودروهای منتسب به خانواده آف رود زیبایی و شکوه نیز به قدرت و ابهت سنجاق شده است؛ اما این شاخصه در طراحی مرسدس بنز کلاس G چندان رعایت نشده است. آنچه از به نظاره نشستن رخ و نمای مرسدس بنز کلاس G به شما منتقل می گردد، تنها خشونت برآمده از قدرت زائدالوصف این خودرو است. اما اگر به دنبال زیبایی پرعظمت هستید، این خودرو نمی تواند با سلیقه شما تطابق داشته باشد.
  • امکانات رفاهی درخور هزینه کرد، شاخصه های لوکس بودن و راحتی سطح بالای سرنشینان، گزینه هایی نیستند که شما بتوانید از پی داشتن مرسدس بنز کلاس G بدان دست پیدا کنید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیوار
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 11889

به "پرقدرت اما گران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرقدرت اما گران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید