چند نمونه ورزش هوازی مناسب

به گزارش مهسان بلاگ، یک دکتری بازتوانی عصبی در خصوص مدت زمان مطلوب ورزش های هوازی و نیز بهترین ورزش ها در این حوزه شرح داد.

چند نمونه ورزش هوازی مناسب

اردلان شریعت در گفت و گو با خبرنگاران، در خصوص ورزش کردن و نیز انجام فعالیت های بدنی به ویژه در روزهایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا سالن های ورزشی و باشگاه ها تعطیل هستند و امکان ورزش همانند گذشته وجود ندارد، اظهار کرد: برای همه ما چه جوان و چه پیر، فعالیت بدنی منظم برای سالم ماندن مهم است و در مقایسه با نشستن، فعالیت بدنی با شدت متوسط باعث بهبود عملکرد سیستم ایمنی و کاهش احساس استرس و اضطراب می گردد.

این دکتری بازتوانی عصبی با اشاره به اینکه فعالیت بدنی هوازی با شدت متوسط و مجموعا به مدت، 150-300 دقیقه در هفته می تواند به بازه های زمانی کوتاه تر، تقسیم گردد، گفت: توصیه می گردد که در طول هفته بسته به میزان توان افراد فعالیت بدنی هوازی با شدت متوسط از 150 تا 300 دقیقه مدنظر قرار گیرد.

شریعت در خصوص بهتری ورزش های هوازی به منظور بهبود عملکرد سیستم ایمنی و کاهش استرس و اضطراب نیز، مطرح نمود: قدم زدن سریع در اطراف خانه و یا بالا و پایین رفتن از پله ها برای 10-15 دقیقه که 2 تا سه بار در روز می تواند تکرار گردد آن هم در صورتی که مسئله ای در ناحیه زانو ندارید.

وی اضافه نمود: تکرار تمرینات ورزشی به همراه برنامه های ورزشی تلویزیون، استفاده از دوچرخه ثابت، انجام کارهای خانه و بازی های فعالانه به همراه خانواده از جمله بهترین ورزش های هوازی هستند و اگر در حال تماشای تلویزیون به هیچ وجه تغییری در موقعیت جسمی خود ایجاد نمی کنید بهتر است که در زمان های پخش تبلیغ، بلند شوید و یک حرکت فعال انجام دهید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 46659

به "چند نمونه ورزش هوازی مناسب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند نمونه ورزش هوازی مناسب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید