کافه رستوران تهران بین چشم اندازی زیبا به کوه های تهران

به گزارش مهسان بلاگ، رستوران تهران بین، رستورانی لوکس در سعادت آباد است که چشم اندازی زیبا دارد چون در پنت هاوس برج عرفان واقع شده است و محیط بسیار مناسبی برای قرارهای مهم و رومانتیک است چرا که طراحی دکوراسیون داخلی کافه رستوران تهران بین سعادت آباد مجلل است و از لوستر، پرده ها، میز و جایگاه و ... همه با دقت خاصی انتخاب شده است تا حس مجلل بودن را به مخاطب القا کند. کافه رستوران تهران بین از چند سالن تشکیل شده است، رستوران، کافه، VIP و CIP. فضای وی آی پی برای مجالس و مهمانی ها مناسب است و سی آی پی هم برای کنفرانس و نشست های کاری انتخاب هوشمندانه ای است.

کافه رستوران تهران بین چشم اندازی زیبا به کوه های تهران

رستوران تهران بین

هر قسمت از این رستوران با لوسترهایی جذاب و متفاوت، مبلمانی خاص و زیبا طراحی شده است. ویو رستوران در شب و روز زیبایی بی نظیر خود را دارد و از شرق تهران تا غرب غرب تهران را می توانید از آن جا تماشا کنید و با چشم اندازی به برج میلاد نوشیدنی تان را میل کنید. البته کافه رستوران تهران بین سعادت آباد هم منوی کافه دارد و هم منوی غذایی. می توانید ساعت ها به تهران خیره شوید و قهوه تان را بنوشید یا غذایی بسیار خوشمزه انتخاب کنید و نوش جان کنید. البته اگر به قلیان علاقه مند هستید خوب است که بدانید در این رستوران قلیان هم سرو می گردد. یکی از نقاط قوت این رستوران این است که نیازی نیست به دنبال جای پارک باشید چون رستوران پارکینگی با ظرفیت بسیار زیاد دارد. تهران بین شش آسانسور اختصاصی دارد که در آن واحد 126 مهمان را جابه جا می نماید.

چی بخوریم؟

زمانی که به این رستوران رفتید می توانید غذاهای متنوع و خوشمزه ای سفارش بدهید. دیزاین غذاها قشنگ است و در کنار تمامی آن ها دورچین های خوبی واقع شده است. کباب مصری گوشت رول است که با سبزیجات و پنیر پر شده می گردد و طعم جدیدی دارد و بافت گوشت هم نرم و لذیذ است. استیک مرغ همراه با سس ترخون طعم خوبی دارد. باقالی پلو با گردن در بشقابی روحی همراه با سوپ گوشت و مخلفات سرو می گردد. میگو اسکمپی هم دورچین خوبی دارد و اگر هوادار غذاهای دریایی هستید می توانید میل کنید. سالاد مخصوص این رستوران هم خوشمزه است مخصوصا سسی که همراه با آن سرو می گردد. قارچ سوته یک پیش غذای خوشمزه برای شماست و برای نوشیدنی هم می توانید از نوشیدنی های سفارش بدهید که هم تازه هستند هم جایگزین مناسبی به جای نوشابه.

بریم رستوران تهران بین؟

اگر دوست دارید غذایی خوشمزه در فضایی مجلل با چشم اندازی عالی میل کنید، این رستوران قطعا انتخاب خوبی برای شما است. البته همان طور که گفتیم می توانید مجالس و مهمانی های خودتان را با رزرو در سالن وی آی پی این مجموعه برگزار کنید. تخصص تهران بین در برگزاری بزرگترین و با شکوه ترین همایش ها، ایونت ها و جشن های شما میهمانان عزیز در تمامی بخش های رستوران، کافه، VIP و CIP است و با خیالی آسوده وظیفه میزبانی را می توانید به تهران بین بسپارید.

اطلاعات دسترسی

آدرس: سعادت آباد، سرو غربی، خیابان ریاضی بخشایش، کوچه هفدهم، پنت هاوس برج عرفان، طبقه 9

شماره تلفن: 22072053 - 22131981

آدرس سایت: https://tehranbeen.com/

آدرس اینستاگرام: https://www.instagram.com/tehranbeen-restaurant/

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همگردی
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 12991

به "کافه رستوران تهران بین چشم اندازی زیبا به کوه های تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کافه رستوران تهران بین چشم اندازی زیبا به کوه های تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید