کونته: بازی رم - یوونتوس، تبلیغ خوبی برای کالچو بود

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی تیم ملی ایتالیا معتقد است جدال قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته سری A در هفته دوم این رقابت ها در فصل جدید، براعتبار لیگ دسته اول این رقابت ها افزوده است.

کونته: بازی رم - یوونتوس، تبلیغ خوبی برای کالچو بود

به گزارش خبرنگاران، آنتونیو کونته می گوید بازی هفته جاری تیم های فوتبال رم و یوونتوس در هفته دوم سری A که با پیروزی 2 بر یک جالوروسی میزبان انتها یافت، افزایش کیفیت فوتبال ایتالیا را نشان داده و تبلیغ خوبی برای کالچو بوده است.

کونته در مورد بازی رم و یوونتوس، گفت: این بازی تبلیغ خوبی برای سری A بود. در زمین بازی و در سکوها ما شاهد صحنه های فراونی از بازی جوانمردانه بودیم، ضمن اینکه فوتبالی با کیفیت را هم شاهد بودیم.

در جریان بازی قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته سری A، با وجود اخراج پاتریس اورا، دفاع چپ فرانسوی یووه، طرفداران دوآتشه رم برخلاف همواره سکوت اختیار کردند و بازیکن حریف را هو نکردند. این در حالی بود که آنها به سفت و سخت تر شدن اقدامات امنیتی که برای این بازی اجرا شده بود نیز اعتراضی نشان ندادند.

کونته در ادامه به بازی امشب تیمش برابر مالت در مرحله مقدماتی یورو 2016 اشاره داشت. او درباره این بازی که آتزوری در فلورانس میزبانش خواهد بود، به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: قطعاً بازی آسانی نخواهیم داشت. مالت به لطف سرمربی اش، پیترو گدین، پیشرفت فراوانی داشته است. این تیم حداقل با هشت بازیکن، دفاع می نماید و به محض به دست آوردن موقعیت آغاز به ضدحمله می نماید.

کونته در ادامه درباره شانس صعود تیمش به مرحله نهایی یورو 2016 تأکید کرد: بعد از بازی برابر مالت و پس از آن بازی مقابل بلغارستان در روز یکشنبه، ما تصویر روشن تری از شرایط مان برای صعود به مرحله نهایی خواهیم داشت. لازم می دانم به تمام اعضای تیمم بگویم که ما هنوز صعود ننموده ایم. ما در ایتالیا از همه چیز شکایت می کنیم، اما اگر نتوانیم مالت را شکست دهیم، این اتفاق تحت هر شرایطی یک ناکامی محسوب می گردد و من این را می دانم.

سرمربی پیشین یوونتوس درباره تفاوت کارش در آتزوری با زمانی که راهنمایی بانوی پیر را برعهده داشت، نیز بیان نمود: سرمربیگری در تیم ملی با مربیگری در رده باشگاهی متفاوت است. من سعی می کنم که تجربیاتم را در اختیار تیم قرار دهم و همواره کوشش نموده ام خودم را ارتقا دهم. آینده ام؟ بگذارید روی زمان حال تمرکز کنیم. درباره آینده ام به اندازه کافی زمان برای صحبت کردن خواهد بود.

canadaro.ir: تور کانادا | مجله گردشگری و مسافرتی تور کانادا

chinaro.ir: تور چین ارزان قیمت، تور پکن، هانگزو، شانگهای، تور نوروز چین همگی را در این وبسایت بیابید.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 28704

به "کونته: بازی رم - یوونتوس، تبلیغ خوبی برای کالچو بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: بازی رم - یوونتوس، تبلیغ خوبی برای کالچو بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید