10 شهر منتخب دنیا برای سفر در سال 2020 ؛ از دبی تا لاپاز بولیوی ، زادگاه موتسارت مقصد برتر شد

به گزارش مهسان بلاگ، لونلی پلنت فهرست بهترین شهرها برای سفر در 2020 را منتشر کرد.

10 شهر منتخب دنیا برای سفر در سال 2020 ؛ از دبی تا لاپاز بولیوی ، زادگاه موتسارت مقصد برتر شد

خبرنگاران - سالزبورگ، این جا زادگاه ولفگانگ آمادئوس موتسارت آهنگساز و موسیقیدان مشهور کلاسیک و محل عمارت زیبا و با شکوه پیش از جنگ خانواده فون تراپ در فیلم اشک ها و لبخندها است.

اگر اینها دلایل کافی برای بازدید از این شهر نیست، سال آینده سالگرد صدمین جشنواره مشهور و جهانی سالزبورگ است، یک جشن سالانه تابستانی که با موضوع موسیقی، تئاتر و رویدادهای فرهنگی که در سطح شهر برگزار می شود.

سالزبورگ در اتریش به عنوان شهر برتر لونلی پلنت Lonely Planet برای بازدید در سال 2020 معرفی شده است. لونلی پلنت یکی از بزرگترین و مشهورترین انتشارات راهنمای سفر در سراسر جهان است.

سالزبورگ نمونه تاریخی یک شهر کلیسایی است. مرکز تاریخی این شهر یک منطقه باروک دست نخورده است و از آنجا که در میانه شمال و جنوب اروپا قرار گرفته است مخلوطی از فرهنگ های ایتالیایی و آلمانی در این محدوده ثبت جهانی دیده می شود.

فهرست امسال لونلی پلنت برای 10 مقصد برتر مسافرت در سال 2020، مانند فهرست های قبلی، ترکیبی از نقاط شناخته شده و کمتر شناخته شده است.

امسال برای پانزدهمین فهرست، سردبیران لونلی پلنت از کارمندان خود و صدها نفر از همکاران این شرکت در سراسر جهان خواسته اند تا مقاصد کاندیدای خود را معرفی کنند و از این میان 10 شهر در فهرست برترین های 2020 قرار گرفته است.

پس از سالزبورگ، دومین جایگاه این فهرست به واشنگتن دی سی، تعلق دارد، در سال 2020 این شهر به دلیل انتخابات ریاست جمهوری در کانون توجه قرار خوهد گرفت. البته بر اساس نظر لونلی پلنت واشنگتن می تواند هر سال در این لیست قرار داشته باشد چرا که امکان انجام حجم وسیعی از فعالیت های رایگان گردشگری، از جمله بازدید از موزه های اسمیتسونیان در آن وجود دارد.

واشنگتن دی سی

رتبه سوم متعلق به قاهره است که سال آینده شاهد افتتاح موزه بزرگ مصر، بزرگترین موزه متعلق به یک تمدن در جهان، خواهد بود.

گالوی ، پایتخت فرهنگی اروپا در سال 2020 در رتبه چهارم قرار گرفته است، این شهر به عنوان جذاب ترین شهر ایرلند شناخته می شود چرا که موسیقی زنده، انرژی و لذت از زندگی در کوچه های آن جریان دارد.

در سال جدید این شهر برنامه های هنری شگفت انگیزی دارد و شعار این شهر برای سال جدیدی این است:گالوی نمایش خوبی خواهد داد.همچنین رویدادهای فرهنگی بر اساس تاریخ باستان ایرلند در روستاها و جزیره های این شهر برگزار خواهد شد.

گالوی، ایرلند

پنجمین جایگاه این فهرست به بن، پایتخت آلمان غربی قبل از اتحاد آلمان در 1990، تعلق دارد، شهری که زادگاه لودویگ ون بتهوون است و بن تولد 250 سالگی او را در سال 2020 جشن خواهد گرفت.

فهرست کامل 10 شهر برتر لونلی پلنت برای سفر در سال 2020 را ببینید:

1. سالزبورگ ، اتریش

2. واشنگتن دی سی، ایالات متحده

3. قاهره ، مصر

4. گالوی ، ایرلند

5. بن ، آلمان

6. لاپاز، بولیوی

7. کوچی، هند

8. ونکوور، کانادا

9. دبی، امارات متحده عربی

10. دنور، ایالات متحده

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: چمدان
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 41800

به "10 شهر منتخب دنیا برای سفر در سال 2020 ؛ از دبی تا لاپاز بولیوی ، زادگاه موتسارت مقصد برتر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 شهر منتخب دنیا برای سفر در سال 2020 ؛ از دبی تا لاپاز بولیوی ، زادگاه موتسارت مقصد برتر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید