10 مقصد شگفت انگیز در کرواسی

به گزارش مهسان بلاگ، این کشور در اروپای مرکزی یافت می‌شود و کرواسی کشور بزرگ دیگری در مدیترانه است . آن مجموعه‌ای از انواع فرهنگی ، تاریخی و نیز شگفتی‌های طبیعی را نشان می‌دهد . لیست خود را بررسی کرده و نقطه مورد علاقه خود را پیدا کنید .

10 مقصد شگفت انگیز در کرواسی

10. برای تعطیلات به تعطیلات بروید
امت از زمان باستان شناخته شده‌است . بعدها توسط امپراتوری روم ، ونیز و اتریش اداره شد . بنابراین جزیره دارای یک معماری متنوع و غنی و همچنین میراث فرهنگی است . هوا به قدری روشن است که افراد با مشکلات تنفسی و قلبی به اینجا می‌آیند تا وضعیت خود را بهبود بخشند. برخی سواحل بکر و بکر وجود دارد : برخی از آن‌ها در coves پنهان شده‌اند و خورشید آب‌تنی می‌کنند و یک تجربه شخصی را شنا می‌کنند .
چرا به آنجا می‌روی ؟
از شبه‌جزیره Lopar به عنوان بهترین سواحل شنی شناخته می‌شود در حالی که سنت تاون بهترین فعالیت‌های فرهنگی را تامین می‌کند . تعدادی از رستوران‌ها که عمدتا ً متخصص غذاهای دریایی و مدیترانه‌ای هستند براساس غذای تازه دریایی تخصص دارند .
9. Bathe در شاخ طلایی
همچنین معروف به Zlatni Rat ( Zlatni Rat ) در کرواتی ، ساحل زیبا 530 متر ( 580 متر ) در دریای آدریاتیک ( دریای آدریاتیک ) گرم پیمود . این مکان منحصر به فرد بسیاری از vacationers را جذب می‌کند که می‌تواند از خورشید ، دریای گرم و ورزش‌های آبی لذت ببرد . این جزیره یک نقطه عطف مشهور است . به خاطر باد ، بوق طلایی به طور مداوم کمی تغییر می‌کند .
چرا به آنجا می‌روی ؟
یکی از سواحل - شکل ساحل که به دریا برآمده است باعث می‌شود که تنها یک مقصد تعطیلات دلپذیر باشد ، اما برای یک چشم نیز یک درمان است !
8. بررسی پارک ملی Krka
پارک زیبا در اطراف رودخانه Krka قرار دارد که مرکز آن است و نام پارک را به آن می‌دهد . آبشارها متداول‌ترین و معروف‌ترین نقطه عطف در Krka هستند . شاید هیجان‌انگیزترین چیزی که در این سایت وجود دارد این است که برخلاف اکثر پارک‌ها که شنا کردن را ممنوع می‌کنند ، در اینجا بازدیدکنندگان تشویق می‌شوند که در رودخانه شنا کنند . Krka نیز به خاطر جانوران و گیاهان غنی آن مشهور است .
چرا به آنجا می‌روی ؟
تنوع یک منظره حیرت‌آور است : آبشارها ، دریاچه‌ها ، مسیرهای پیاده‌روی در جنگل‌ها یک روز مکان و فعالیت‌های طولانی را فراهم می‌کنند . این پارک به خاطر تنوع گل‌ها جایزه گل طلایی اروپا را دریافت کرده‌است . یکی از هیجان‌انگیزترین راه‌ها برای بازدید از پارک ملی Krka ، گردش قایق رودخانه‌ای است .
7. جزیره City
این کشور یک جواهر واقعی در اروپا است - طبیعت شگفت‌انگیز و میراث تاریخی آن ، نفس‌گیر است . در این میان ، Trogir یک شهر تاریخی در دریای آدریاتیک است که توسط یونانیان در قرن سوم پیش از میلاد تاسیس شده‌است . شهر قدیمی آن توسط یونسکو محافظت می‌شود و مکان‌های معماری شگفت انگیزی از دوره‌های مختلف فراهم می‌کند .
چرا به آنجا می‌روی ؟
گفته می‌شود که Trogir بهترین نمونه‌های معماری رومی - رومی را در اروپا دارد . این کشور همچنین در میان محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری در کرواسی هم هست .
6. مراجعه به جزیره pag
یکی از بزرگ‌ترین جزایر این کشور ، pag بخشی از مجمع‌الجزایر دالماسی است و با طبیعت دست‌نخورده و مناظر خیره‌کننده آن‌ها را جذب می‌کند . pag دارای طولانی‌ترین ساحل دریای آدریاتیک در کرواسی است که همراه با آب unpolluted و سواحل ماسه‌ای ، تعطیلات خوبی را تضمین می‌کند .
چرا به آنجا می‌روی ؟
pag علاوه بر طبیعت زیبا و میراث تاریخی نیز به تخصص خود می‌بالد که شامل پنیر pag معروف ، گوشت دودی ، گوشت بره و حتی گوشت خوک می‌شود . این جزیره به خاطر زندگی شبانه hip معروف است ، زیرا در اینجا بارها به مدت 24 ساعت باز هستند .
5. مراجعه به جزیره Hvar
این جزیره به عنوان جواهری از جزایر دالماسی در نظر گرفته شده‌است . از آن زمان به بعد ، Hvar یک بندر مهم برای یونانیان ، رومی‌ها و Byzantines بوده‌است . تاریخچه چند منظوره در بناهای متعدد معماری وجود دارد که نه تنها گردشگران عجیب بلکه دانشمندان ، مورخان و باستان شناسان را جذب می‌کند . بنا بر این ، تولیدکنندگان داخلی در میان رهبران کرواسی هستند ، بنابراین Hvar هرگز از بین بردن بازدیدکنندگان با حسن‌نیت خودداری نمی‌کنند .
چرا به آنجا می‌روی ؟
این جزیره همچنین دارای ماهیت غنی ، سواحل بزرگ و هوای تازه است چون از تمدن آلوده بیشتر است . به جای آن می‌توان دشت‌های معطر lavender یا درختان زیتون باستانی را تحسین کرد . این جزیره یک زندگی شبانه شلوغ دارد که آن را به مقصدی مناسب برای ذائقه everybodys تبدیل می‌کند .
4.
پارک ملی Discover Plitvice
منطقه حفاظت‌شده طبیعی یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری در کشور است . مناظر کوهستانی و دریاچه‌های شفاف آبی پارک را تعریف می‌کنند و آن را به مکانی قابل‌تشخیص تبدیل می‌کنند . آب باعث از بین رفتن سنگ آهک نرم شد و باعث ایجاد اشکال کارستی شد . در نتیجه بسیاری از آبشارها ، غارها و دریاچه‌ها در این منطقه شکل‌گرفته اند . حیات وحش در پارک نیز چند منظوره است : به دلیل آلودگی بسیار پایین و حفاظت ، طبیعت دست‌نخورده بسیاری از گونه‌های حیوانات خانگی است .
چرا به آنجا می‌روی ؟
در طول فصل اوج ، بازدیدکنندگان انباشته از بازدیدکنندگان هستند . چندین مسیر پیاده‌روی وجود دارد : قسمت اصلی از کل پارک عبور می‌کند و حدود 4.5 ساعت طول می‌کشد تا آن را تکمیل کند . سفره‌ای قایق به کشف دریاچه روشن کریستال و دیدن پوست زیر آب امکان پذیر است .

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 349

به "10 مقصد شگفت انگیز در کرواسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 مقصد شگفت انگیز در کرواسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید