20 پارک آبی مهیج ترکیه

به گزارش مهسان بلاگ، پارک های آبی ترکیه

حتی تصور یک روز گرم تابستانی در آب های خنک پارک های آبی ترکیه بسیار هیجان انگیز است ، حال آن که با گذارندن یه روز در این پارک های آبی روزی متفاوت و خاطره ایی ماندگار را در ذهنتان باقی خواهید گذاشت.

20 پارک آبی مهیج ترکیه

هیجانی وصف ناپذیر را با رفتن به روی سرسرهای عظیم این پارک های آبی حس خواهید کرد، سر خواهید خورد و می روید تا زمانی که به داخل استخرهایی با آب هایی خنک و درخشان پرتاب شوید.

ترکیه نیز به عنوان یکی از محبوبترین و لذتبخش ترین مقاصد گردشگری در دنیا شمرده می گردد، این کشور هیجان انگیز در کنار مراکز خرید پر زرق و برق خود و جاذبه های تاریخی اش مکان های حیرت انگیز دیگری برای گردشگران در نظر گرفته است،یکی از این سورپرایز های هیجان انگیز در این کشور توریستی، پارک های آبی ترکیه می باشد.

پارک های آبی ترکیه علاوه بر هیجانی که برای گردشگران به همراه می آورند از امکانات بسیار عالی برخوردار هستند.

علاوه بر زیباترین پارک های آبی که در کنار سواحل متعدد ترکیه ساخته شده است، بیشتر شهرهای توریستی ترکیه نیز خود بصورت مستقل دارای یک یا چند پارک آبی می باشند، حتی بسیاری از هتل های ترکیه برای جذب گردشگران اقدام به ساخت پارک های آبی زیادی نموده اند.

اگر شما هم دوست دارید تا با این پارک های آبی ترکیه، پارک هایی مملو از شور و هیجان آشنا شوید، لطفا با ما همراه شوید تا در ادامه شما را با لیستی از پارک های آبی بسیار زیبای ترکیه آشنا کنیم.

لیستی از پارک های آبی ترکیه

در لیست زیر سعی می کنیم تا شما را با تعدادی از پارک های آبی ترکیه آشنا کنیم و در ادامه تعدادی از این پارک ها را به اختصار شرح دهیم:

1- آکوا مارین استانبول ترکیه

این پارک آبی بسیار زیبا در شهر استانبول در کرانه دریای مرمره و خلیج بویوک چکمجه واقع در شهر استانبول می باشد.

2-آکوالند و دولفین لند آنتالیا ترکیه

از معروفترین پارک های آبی ترکیه می توان به پارک آبی آکوالند اشاره نمود که در شهر آنتالیا و سواحل کونیالتی قرار گرفته است.

3-ددمان آکوا پارک آنتالیا ترکیه

این پارک آبی در شهر آنتالیا و در نزدیکی هتل ددکان واقع شده است، تمیزی و امکانات این پارک آبی آن را نسبت به دیگر پارک ها متمایز نموده است.

4-بدروم آکوا پارک بدروم ترکیه

همانطور که از نام آن پیداست این پارک آبی در شهر بدروم قرار گرفته است.

5-گراند اوجل آکوا پارک فتحیه ترکیه

پارک آبی گراند اوجل آکوا در نزدیکی هتل گراند اوجل در شهر فتحیه واقع شده است و به راحتی می توان از آن استفاده کرد.

6-آتلانتیس آکوا پارک مارماریس ترکیه

یکی از بهترین پارک های آبی ترکیه می توان به پارک آبی آتلانتیس اشاره نمود، این پارک در شهر مارماریس قرار گرفته است.

7-دریم آکوا پارک مارماریس ترکیه

این پارک آبی رویایی و بسیار زیبا در شهر مارماریس قرار گرفته است.

8-کلوپ علی بی آنتالیا ترکیه

پارک آبی بسیار زیبا علی بی در 20کیلومتری شهر آنتالیا در شهر ماناواگیت ، نزدیک هتل ماناواگیت قرار گرفته است.

9-پارک آبی آدالند آیدین ترکیه

پارک آبی مدرن آدالند در نزدیکی کوشی آداسی در شهر آیدین واقع شده است.

10-سلطان آکوا سیتی فتحیه ترکیه

این پارک آبی که از قیمت مناسبی نسبت به بقیه پارک های آبی دیگر برخوردار است ،در شهر فتحیه قرار گرفته است.

11-دیدم آکوا پارک بدروم ترکیه

پارک آبی که بین دو شهر زیبای ترکیه بنام بدروم و کوشی آداسی قرار گرفته است، با اقامت در هریک از این شهرها هیجان استفاده از این پارک ها را از دست ندهید.

12-آکوا فانتزی کوش آداسی ترکیه

یکی دیگر از پارک های آبی که در شهر کوشی آداسی قرار گرفته است، پارک آبی آکوا فانتزی کوشی آداسی می باشد.

13-واتر پلانت آلانیا ترکیه

این پارک آبی در یکی از زیباترین سواحل ترکیه به نام آلانیا قرار گرفته است.

14-تروی آکوا و دولفیناریوم آنتالیا ترکیه

از این پارک آبی می توان در 40کیلومتری آنتالیا و در شهر بلک استفاده کرد.

15-پارک آبی کلاب دلفین استانبول

یکی از مهیج ترین پارک های آبی ترکیه، پارک آبی کلاب دلفین در شهر استانبول می باشد.

چند نمونه از پارک های آبی مهیج در ترکیه

16- پارک آبی آکوا در آنتالیا (Aquapark)

پارک آبی آکوا یکی از عظیمترین پارک های آبی ترکیه در شهر آنتالیا می باشد، این پارک آبی در جنوب غربی آنتالیا در سواحل دریای مدیترانه واقع شده است، که از امکاناتی نظیر سرسره ها، استخرها، جامپینگ ها، رفتینگ، سرزمین دلفین ها و رستوران ها برخوردار است.

این پارک آبی از امکانات متفاوتی نسبت به پارک های آبی دیگر برخوردار است، تصور یک روز داغ تابستانی در استخرهای عظیم پارک آبی آکوا بسیار لذتبخش و هیجان انگیز است، در این پارک آبی برای هر تفریح خاص، استخرهای متفاوتی وجود دارد.

17- پارک آبی آدالند در کوشی آداسی

پارک آبی زیبا که در سواحل غربی کوشی آداسی قرار گرفته است و در گذشته هایی نه چندان دور این پارک آبی با سرسرهای آبی متنوع مخصوص تفریحاتی مهیج، بعنوان یکی از بهترین پارک های آبی ترکیه و دنیا به شمار می رفته است.

در گوشه ایی از این پارک آبی زیبا زمین بیضی شکل مخصوص رفتینگ قرار گرفته است که تنها رفتینگ در کوشی آداسی می باشد، اگر در حین تفریحات مهیج این پارک آبی زیبا احساس گرسنگی کردید می توانید از رستوران های این پارک غذاهای خوشمزه ترکی ، همبرگر ، پیتزا و … را سفارش داده و میل کنید.

18- پارک آبی دلفین در استانبول (Dolphin)

یکی از عظیمترین پارک های آبی ترکیه ، پارک آبی دلفین می باشد، این پارک در سال 2011 در پایتخت ترکیه شهر استانبول افتتاح شده است.

این پارک دارای انواع سرسره ها ، استخرها و بازی های مفرح و شادی آور می باشد و هر آنچه برای خوشگذرانی در یک روز گرم تابستانی احتیاج است در این پارک آبی فراهم شده است، این پارک آبی علاوه بر استخر های عظیم نیز دارای استخر واترپلو و زمین تنیس و والیبال ساحلی می باشد.

از دیگر جذابیت این پارک آبی ، می توان به استخرهای شنای بچه ها و عظیمسالان اشاره نمود ، زیرا بچه ها از شنا کردن در کنار همسن و سالان خود بیشترین لذت را خواهند برد.

آنچه باعث جذابیت دو چندان این پارک شده است ، همانطور که از نام این پارک آبی عظیم معین است استخری مملو از وجود دلفین ها ، فوک ها و کوسه هایی می باشد که در داخل استخر ها و حوضچه های این پارک مشغول خودنمایی هستند، شما نیز می توانید در کنار این حیوانات آبزی زیبا شنا نموده و از حرکات زیبا و دیدنی این حیوانات لذت ببرید.

19- پارک آبی آکو مارینا استانبول(Aqua marine)

پارک آبی آکو مارین نیز یکی دیگر از پارک های آبی ترکیه می باشد که در محله ایی اروپایی بنام بویوک چکمجه استانبول یکی از محله های بسیار شیک باکلاس ، واقع شده است و گنجایشی در حدود 3000نفر دارد.

در این پارک آبی زیبا دیگر شنا و تفریحات تابستانی مدنظر نیست ، در اینجا بالا رفتن آدرنالین خونتان شما را شگفت زده خواهد نمود و شما خودتان را غرق در شور و هیجان احساس خواهید کرد.

از تفریحات مفرج این پارک آبی عظیم می توان به سرسرها ، استخرها و دیگر تفریحات مهیج برای ساختن روزی خاطره انگیز اشاره نمود، همچنین آب های خروشانی در این پارک آبی به چشم می خورد که شما می توانید یک رفتینگ شادی آور را امتحان کنید.

استخرهای این پارک آبی برای هر گروه سنی متفاوت خواهد بود و با توجه به همین امر می توان پارک آبی آکو مارینا را بعنوان یکی از بهترین گزینه ها برای تفریح خانوادگی در نظر گرفت، هر یک از اعضای خانواده متناسب با سنشان استخر مورد نظر خود را انتخاب نموده و می توانند خوش بگذارنند.

از استخرهای موجود در این پارک آبی زیبا شامل استخر مخصوص بچه ها ، استخر های عظیم و کوچک و استخر المپیک اشاره نمود ، همچنین از دیگر تفریحات این پارک آبی واقع در ترکیه می توان انواع سیاه چاله های آبی ، رودخانه های دیوانه و سرسره های عظیم ، حمام های تفریحی و حتی سقوط آزاد به داخل استخرها را نام برد.

20- Atlantis Water Park پارک آبی آتلانتیس

این پارک آبی مهیج همانند پارک های آبی مهیج دیگر دارای تفریحاتی مانند سرسره های آبی و استخرهای مواج و زمین های کوچک گلف ، بولینگ و رستوان های متنوع زیادی می باشد،در این پارک آبی زیبا برای گروه های متفاوت سنی ، تفریحات مفرحی برنامه ریزی شده است .

این پارک آبی یا دارا بودن سواحلی اختصاصی و تخت هایی بصورت کاملا رایگان برای آفتاب دریافت ، یکی از بهترین و مناسب ترین مکان برای گذراندن یک روز خاطره انگیز و گرم تابستان خواهد بود.

این پارک آبی که در سال 1997 تاسیس شده است در شهر مارماریس قرار گرفته است که سعی می نمایند هر ساله امکاناتی را به این پارک آبی اضافه نمایند، امکاناتی مانند استخرهای مواج ، سرسرهای آبی فضایی ، باکت اسلاید(سرسره های آبی که در بالای آنها مخزنی از آب قرار گرفته است و با آن برروی افرادی که در بالای سرسرها قرار دارند ، آب می ریزند).

پارک آبی آتلانتیس از سازمان بین المللی نظارت و بازرسی ایمنی دارای مدارک بین المللی مختلفی برای سیستم های غذا و آبی خود است.

استانبولترکیه

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: الی گشت
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 66795

به "20 پارک آبی مهیج ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 پارک آبی مهیج ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید