4 طرفدار ناپولی به ضرب چاقو مجروح شدند

به گزارش مهسان بلاگ، جدال حساس تیم های فوتبال اینتر و ناپولی با حوادثی در خارج از استادیوم همراه بود.

4 طرفدار ناپولی به ضرب چاقو مجروح شدند

به گزارش خبرنگاران ، رسانه های ایتالیایی گزارش نموده اند که 4 طرفدار تیم فوتبال ناپولی که شب گذشته (چهارشنبه) برای تماشای بازی این تیم مقابل اینتر به استادیوم جوزپه مه آتزا رفته بودند، بیرون از استادیوم به ضرب چاقو مجروح شده اند.

گویا این حادثه پیش از شروع آخرین بازی باکسینگ دی سری A اتفاق افتاده است و طبق آخرین اطلاعات ارائه شده از سوی مقامات، در میان این افراد جراحت یک مرد 43 ساله بر اثر ضربات وارده شدیدتر از سه نفر دیگر بوده است. او از ناحیه شکم مجروح شده و به همین دلیل به بیمارستان انتقال داده شده است. سه فرد دیگر اما به دلیل جزئی بودن جراحات شان به صورت سرپایی درمان شده اند.

در همین حال گزارش شده است که در جریان درگیری های خارج از استادیوم، یک طرفدار تیم اینتر با تقریباً 30 سال سن نیز با یک خودروی عبوری تصادف نموده و حال او وخیم است.

بازی اینتر و ناپولی نه تنها در خارج از استادیوم بلکه در داخل آن هم با حواشی فراوانی همراه بود که مهمترین آن اهانت های نژادپرستانه مکرر طرفداران تیم میزبان به کالیدو کولیبالی، مدافع سیاه پوست ناپولی بود که در دقیقه 80 پس از دریافت کارت زرد از داور و تشویق طعنه آمیز او اخراج شد.

گفته می گردد که به دلیل اقدامات نژادپرستانه طرفداران اینتر، این باشگاه از فروش بلیت برای ضلع شمالی استادیوم خانگی اش (کوروا نورد) مقابل ساسولو محروم خواهد شد. این قسمت از استادیوم محل استقرار طرفداران دو آتشه اینتر (اولتراها) است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4022

به "4 طرفدار ناپولی به ضرب چاقو مجروح شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 طرفدار ناپولی به ضرب چاقو مجروح شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید