5 روش عالی برای افزایش عمر باتری آیفون

به گزارش مهسان بلاگ، بسیاری از کاربران آیفون معتقدند عمر باتری موبایل آنان به سرعت تمام می شود اما علت این موضوعمی تواند به برخی اشتباهات و بی مبالاتی های خود کاربران مرتبط باشد. اشتباهاتی که می توانند با روش هایی ساده و کاربردی حل شوند.

5 روش عالی برای افزایش عمر باتری آیفون

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، برای حفظ عمر باتری آیفون چندین راه وجود دارد. بسکمک از کاربران آیفون را فقط به چشم یک گوشی هومشند نمی بینند و از آن برای جستجوی موقعیت مکانی، بررسی ایمیل ها، انجام کارهای روزمره و تاکسی دریافت استفاده می کنند. بنابراین خاموش شدن آیفون مساوی خواهد شد با طیف وسیعی از مسائل گوناگون.

با این وجود به نظر می رسد با ایجاد چند تغییر اساسی در نحوه استفاده از آیفون خود می توانید روزانه بخشی از باتری را ذخیره کنید و به عمر باتری خود بیفزایید. البته اجازه دهید پیش از پرداختن به راهکارها به این موضوع هم اشاره کنیم که باتری های آیفون های جدید باید تا 24 ساعت با استفاده متوسط در طول روز دوام بیاورند اما از قلم نیاندازید که تماشای مداوم ویدئو، برقراری تماس، گوش دادن به موسیقی و سایر فعالیت های پر مصرف باعث تخلیه سریع تر باتری می شود.

بررسی کنید که کدام برنامه بیشترین حجم باتری را استفاده می کند

با رفتن به گزینه باتری در بخش تنظیمات، می توانید به طور مرتب بررسی کنید که کدام برنامه بیشترین قدرت باتری را مصرف می کند. درصد قدرت هر برنامه که استفاده می شود در این بخش مشخص است و می تواند به شما کمک کند تا ارزیابی کنید که کدام برنامه درواقع مجرم اصلی است. با شناسایی این برنامه ها سعی نید کنتر از این برنامه ها استفاده کنید. به طور معمول فیلترشکن ها یا برنامه هایی که به طور مداوم به اینترنت متصل هستند حجم بیشتری از باتری را تخلیه می کنند.

روشنایی صفحه نمایش خود را کاهش دهید

به طور معمول هیچ دلیلی برای استفاده از روشنایی کامل صفحه نمایش گوشی های هوشمند وجود ندارد. بر این اساس سعی کنید با مراجعه به مرکز کنترل گوشی خود نور صفحه نمایش را تا حد زیادی کاهش دهید. این موضوع را در هنگام تماشای فیلم و عکس هم تکرار کنید.

سرویس WiFi یا Cell را به صورت مناسب غیرفعال کنید

اگر شما خارج از خانه یا حتی خارج از کشور هستید موقتا سرویس WiFi خود را خاموش کنید، بنابراین دائما سیگنال را جستجو نخواهید کرد و اگر در خانه، در محل کار یا جاهای دیگری هستید که میتوانید از طریق WiFi ارتباط برقرار کنید، سرویس داده های تلفن همراه را خاموش کنید تا ارتباط شما از این طریق با یک شبکه برقرار شود. حتی می توانید در مواردی که با گوشی خود کاری ندارید حالت هواپیما را روشن کنید.

سرویس های موقعیت مکانی را برای برنامه ها غیرفعال کنید

به تنظیمات خود بروید، سپس بخش حریم خصوصی را پیدا کنید.روی آن ضربه بزنید، سپس روی Location Services کلیک کنید. از آنجا، شما می توانید برنامه های کاربردی ردیابی مبتنی بر موقعیت مکانی را سفارشی کنید؛ هر چه محدود تر عمل کنید و تعداد کمتری از گزینه ها را انتخاب کنید در نتیجه باتری کمتری مصرف خواهید کرد.

از حالت Power Low استفاده کنید

هنگامی که تلفن شما به شما توصیه می کند که به حالت خاموشی سوئیچ کنید، بهتر است این کار را انجام دهید و اگر شما به طور فعال از تلفن خود استفاده نمی کنید نیز می توانید حالت power low را فعال کنید. این حالت انرژی آیفون شما را با قدرت ذخیره می کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: انتخاب
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 8053

به "5 روش عالی برای افزایش عمر باتری آیفون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 روش عالی برای افزایش عمر باتری آیفون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید