اکبر احدی: اگر مدیرفنی تیم ملی شخصی غیر از ثوری باشد شاید با تیم ملی همکاری نکنم، به نظر می رسد قصد دارند همه را راضی نگه دارند

به گزارش مهسان بلاگ، اکبر احدی، سرمربی تیم ملی بوکس گفت: اگر ثوری پست مدیرفنی تیم ملی را به شخص دیگری بدهد شاید امکان همکاری با تیم ملی وجود نداشته باشد.

اکبر احدی: اگر مدیرفنی تیم ملی شخصی غیر از ثوری باشد شاید با تیم ملی همکاری نکنم، به نظر می رسد قصد دارند همه را راضی نگه دارند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، جلسه دوم شورای فنی فدراسیون بوکس روز شنبه 14 مهرماه برگزار گردید و طبق صحبت های علیرضا استکی، سخنگوی جدید شورای فنی همانند جلسه نخست سرمربیگری اکبر احدی در تیم ملی بزرگسالان تصویب شد. همچنین مقرر شد حسین ثوری، رئیس فدراسیون بوکس تا انتها هفته مدیرفنی تیم ملی را انتخاب کند. اتفاقی که با اظهارات هفته گذشته اکبر احدی در گفت و گو با خبرنگاران در تناقض است. احدی در آخرین مصاحبه خود اعلام نموده بود که اگر شورای فنی با حضور همزمان او در دو پست مدیرفنی تیم های ملی و سرمربیگری مخالفت داشته باشد، او علاقمند به حضور در پست مدیرفنی است.

اکبر احدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص انتخاب مدیرفنی جدید برای تیم ملی گفت: فعلا در حال حاضر مدیرفنی تیم ملی حسین ثوری است و در شورای فنی نیز بر روی حضور ایشان اصرار وجود داشت.

وی در خصوص اینکه ثوری اعلام نموده است این پست را به شخص دیگری واگذار خواهد نمود، گفت: باید دید در صورت این اتفاق این پست به چه کسی واگذار خواهد شد. اگر فردی باشد که با کادرفنی تیم ملی همخوانی نداشته باشد، کار هر دو طرف دچار مشکل خواهد شد و لطمه آن را نیز تیم ملی خواهد خورد. من هیچ وقت راضی نخواهم شد تیم ملی از طرف من آسیب ببیند.

سرمربی تیم ملی بوکس در خصوص دلایل مخالفت شورای فنی با حضور همزمان او در پست مدیرفنی و سرمربیگری تیم ملی گفت: واقعا نمی دانم اما فکر می کنم شورای فنی اعتقاد دارد باید کسی مدیرفنی تیم ملی باشد که روی کار من نظارت داشته باشد. البته در جلسه دوم شورای فنی در خصوص اینکه از بین سرمربیگری تیم ملی و مدیر فنی یک پست را انتخاب کنم، صحبتی نشد و تنها ثوری اعلام نمود قصد دارد مسئولیت مدیرفنی را که خودش برعهده دارد به شخص دیگری تفویض کند و هفته دیگر نیز این کار را خواهد نمود.

احدی در خصوص اینکه تفویض اختیار مدیرفنی از سوی ثوری در آینده همکاری او با تیم ملی تاثیرگذار خواهد بود، گفت: قطعا اینگونه خواهد بود. اگر غیر از ثوری شخص دیگری این پست را در اختیار داشته باشد شاید نتوانم با تیم ملی همکاری کنم. البته این مسئله نیز به خاطر خودم نیست به خاطر تیم ملی است. محتمل است فردی که این پست را برعهده می گیرد با من زاویه داشته باشد یا من نتوانم با او کار کنم.

وی با تایید راضی نگه داشتن همه گروه ها گفت: به نظر می رسد قصد راضی نگه داشتن همه گروه ها وجود دارد و این مسئله کار را سخت خواهد نمود. در هر حکومت، ارگان و دولتی یکسری مخالف هستند و یکسری نیز موافق، اما باید این موافقت و مخالفت ها به خاطر عملکرد باشد نه مسئله دیگر. قطعا حضور همزمان همه گروه ها شرایط را بهتر نخواهد نمود که بلکه بدتر خواهد شد.

سرمربی تیم ملی بوکس اعلام نمود: همه اعضای شورای فنی اعتقاد دارند خود ثوری مدیرفنی تیم ملی باشد. قطعا با تفویض اختیار این پست توسط ثوری در آینده دچار مشکل خواهیم شد و کار پیش نخواهد رفت. این اتفاق باعث دخالت در کار همدیگر خواهد شد و به نظر من نیز اگر ثوری مطابق نظر شورای فنی خودش این پست را برعهده داشته باشد، معقول تر خواهد بود.

احدی در خصوص احتیاج حضور پست مدیرفنی در بوکس گفت: کجای جهان حتما احتیاج به حضور مدیرفنی است. وقتی شورای فنی ناظر بر عملکرد سرمربی تیم ملی است دیگر احتیاجی به این پست نیست. وقتی شورای فنی از سرمربی تیم ملی برنامه می خواهد، باید سرمربی نیز در این شورا پاسخگو باشد. به نظر من با حضور شورای فنی و حضور رئیس فدراسیون پست مدیرفنی یک پست تشریفاتی است. اکبر احدی: درصورت مخالفت شورای فنی، تنها مدیرفنی تیم های ملی بوکس خواهم بود

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2060

به "اکبر احدی: اگر مدیرفنی تیم ملی شخصی غیر از ثوری باشد شاید با تیم ملی همکاری نکنم، به نظر می رسد قصد دارند همه را راضی نگه دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکبر احدی: اگر مدیرفنی تیم ملی شخصی غیر از ثوری باشد شاید با تیم ملی همکاری نکنم، به نظر می رسد قصد دارند همه را راضی نگه دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید