دیسپلی میت: آیفون XS مکس بهترین نمایشگر جهان را دارد

به گزارش مهسان بلاگ، شرکت دیسپلی میت مثل شرکت DxO Mark می ماند با این تفاوت که به جای آنالیز دوربین های مختلف، نمایشگرهای مختلف را آنالیز می نماید. این شرکت که چندسالی است بهترین نمایشگرهای موبایلی را معرفی می نماید، چندیش پیش و درست پس از معرفی گلکسی نوت 9 رسما اعلام نمود که این گوشی بهترین نمایشگر موبایلی را دارا است. حال پس از عرضه آیفون های جدید، طبق آخرین آنالیز های این شرکت، آیفون XS مکس گلکسی نوت 9 را کنار زده و عنوان بهترین نمایشگر موبایلی حال حاضر را به خود اختصاص داده است.

دیسپلی میت: آیفون XS مکس بهترین نمایشگر جهان را دارد

آنالیز این شرکت اعلام نموده که گوشی های جدید اپل توانسته اند چند رکورد جدید را هم به نام خود ثبت نمایند. از جمله این ها می توان به دقیق ترین دقت نمایش رنگ اشاره نمود که فوق العاده است. این رکورد در روشن ترین حالت نمایشگر و در شرایط مختلف و از زوایای مختلف به دست آمده است.

میزان دقت رنگ مطلق در نمایشگر iPhone XS Max آنقدر بالاست که نمی توان با چشم معمولی آن را از بهترین حالت تشخیص داد. دیگر نکته مثبت نمایشگر دستگاه میزان روشنایی آن است. آنطور که اپل اعلام نموده است، روشنایی نمایشگر این گوشی تا حداکثر 660 نیت افزایش می یابد اما دیسپلی میت توانسته در شرایط خاص حداکثر روشنایی فوق العاده 725 نیت را هم از این نمایشگر دریافت کند. همچنین میزان بازتاب کم شیشه روی نمایشگر به خوانایی صفحه نمایش آیفون XS مکس در زیر نور آفتاب یاری شایانی می نماید.

میزان رنگ های مشکی نیز در این نمایشگر فوق العاده است که در این مورد این گوشی با دیگر گوشی هایی که نمایشگر OLED دارند، برابری می نماید. نمایشگرهای OLED در زمان نمایش رنگ مشکی، پیکسل های مشکی را به طور کامل خاموش نموده و از این جهت بیشترین کانتراست در بین تمام نمایشگرها را دارا هستند و به اصطلاح رنگ مشکی واقعی نمایش می دهند.

به طور کل نمایشگر های OLED همواره در بخش های مختلف آزمایش های دیسپلی میت را با بهترین امتیاز پشت سر می گذارند و می توان گفت که بهترین تکنولوژی برای ساخت نمایشگر در حال حاضر، OLED است. شما درباره این نتیجه چه فکر می کنید؟

منبع: GSMArena

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1707

به "دیسپلی میت: آیفون XS مکس بهترین نمایشگر جهان را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیسپلی میت: آیفون XS مکس بهترین نمایشگر جهان را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید