رتبه های برتر کنکور سراسری در دشتی افزایش یافت

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، احمد طیبیان بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم تجلیل از برترین های علمی و آموزشی شهرستان دشتی گفت: جشنواره نوجوان خوارزمی یک مسابقه تحقیقی و پژوهشی در مقطع متوسطه اول است و در شش بخش برگزار می گردد که در بخش پژوهشی این جشنواره دو نفر از دانش آموزان شهرستان توانستند حایز مقام اول شوند.

رتبه های برتر کنکور سراسری در دشتی افزایش یافت

وی افزود: طرح تعالی مدیریت از سیاست های اصلی وزارت آموزش و پرورش است که هدف آن کیفیت بخشی به امر آموزش با کمک همه عوامل مدرسه از جمله مدیران و کارکنان و دانش آموزان و ظرفیت های بیرون از مدرسه است که دو نفر از مدیران ما توانستند در مرحله استانی مقام اول را کسب نمایند و به مرحله کشوری راه یابند.

مدیر آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به اینکه گروه های آموزشی و در صدر آنان سرگروه ها وظیفه دارند بر برنامه های آموزشی مدارس نظارت نمایند و با برگزاری کارگاه های آموزشی برای دیگر معلمان باعث کیفیت بخشی آموزش شوند، یادآور شد: در سال تحصیلی گذشته، 17نفر از سرگروه های آموزشی این شهرستان در استان صاحب مقام برتر شدند و رتبه شهرستان را تا به دومی استان ارتقاء دادند.

طیبیان مجرد افزود: در این سال ارتباط خوب و سازنده ای با مرکز فنی و حرفه ای شهرستان داشتیم به طوری که تعداد زیادی از کلاس های فنی یکی از هنرستان های ما در این مرکز تشکیل می شد و ماحصل این کوشش ها و این همکاری مشترک کسب دیپلم افتخار توسط یکی از این دانش آموزان در مسابقات ملی مهارت بود.

وی در خصوص کنکور نیز گفت: سال گذشته تحصیلی این شهرستان توانست 21 رتبه زیر 1000 کسب کند و این آمار در امسال به 23 نفر افزایش یافت.

طیبیان توضیح داد: از سال 93 کارگروه کنکور با حضور مشاوران شهرستانی و با کمک ظرفیت های موجود شهرستان تشکیل شد و در سال های بعد با نگاه ویژه استاندار سابق بوشهر و با کمک شهرداران و دهیاران و با ورود منطقه ویژه اقتصادی ، انرژی پارس جنوبی در تعدادی از شهرستانهای استان بوشهر ، از جمله شهرستان دشتی این کلاس ها هم به لحاظ کیفی و هم کمی بهتر شد به طوری که رتبه استان در کنکور از 27 به 16 کاهش یافت.

وی افزود: با وجود این همه موفقیت چند سال اخیر که حاصل کوشش و حمایت های مادی و معنوی همه همکاران من و مسئولان شهرستان است، برخی افراد با بی انصافی از کنار از این همه موفقیت می گذرند و فقط به تخریب مواضع موجود می پردازند که نه تنها کمک نمی نمایند بلکه سنگ اندازی هم می نمایند .که من در فرصتی مناسب شفاف سازی می کنم.

طیبیان مجرد با اشاره به اینکه طی سه سال گذشته در حوزه های آموزشی و پرورشی رتبه برتر استان را کسب نموده ایم مطرح کرد: ما چنین پتانسیلی را داریم که در همه زمینه ها بدرخشیم به شرطی که همه به هم کمک کنیم و با هم تعامل داشته باشیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 845

به "رتبه های برتر کنکور سراسری در دشتی افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رتبه های برتر کنکور سراسری در دشتی افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید