شوراقانع نشد، پرونده تیم فوتبال شهرداری زنجان به دستگاه قضایی رفت

به گزارش مهسان بلاگ، سجاد خدایی در مصاحبه با خبرنگاران، با بیان اینکه جلسات متعدد در خصوص آنالیز وضعیت تیم فوتبال شهرداری زنجان اجرا شده است، اضافه نمود: تفسیر اسناد و مدارک و صورت جلساتی که وجود دارد، نشان از وجود اختلافاتی در خصوص تیم فوتبال شهرداری زنجان است که هیئت فوتبال و مجموعه شورا هر کدام تفاسیر جداگانه ای در این زمینه دارند.

شوراقانع نشد، پرونده تیم فوتبال شهرداری زنجان به دستگاه قضایی رفت

عضو شورای شهر زنجان با تاکید بر اینکه مالکیت شهرداری بر این تیم کاملا محرز است، ادامه داد: شواهد بیانگر آن است که فدراسیون فوتبال در مکاتبات خود با این تیم، شهرداری زنجان را مورد خطاب قرار داده است و این نشان می دهد که تیم فوتبال متعلق به شهرداری زنجان بوده است.

خدایی اعلام نمود: اینکه گفته می گردد شهرداری فقط در حد اسپانسر تیم فوتبال بوده است نیز باید اظهار کرد که اسپانسر فقط در بحث مالی و حمایت از تیم وارد عمل گردیده و هیچ گاه با بازیکن قرارداد امضا نمی کند، برای اسپانسر از سازمان لیگ اخطاریه صادر نمی گردد و بازیکنان نیز مطالبات خود را از اسپانسر طلب نمی نمایند، لذا همه این ها حاکی از آن است که مالکیت این تیم برای شهرداری کاملاً محرز است.

سخنگوی شورای شهر زنجان با بیان اینکه کمیته تحقیق و تفحص گزارشات و جمع بندی های خود را به شورا ارائه داد، اضافه نمود: شورای شهر زنجان از توجیهات هئیت فوتبال در خصوص تیم فوتبال شهرداری زنجان قانع نشد و مصوب شد روند رسیدگی به پروند تیم شهرداری زنجان از روند سیستم قضایی صورت بگیرد.

پیشتر اسماعیل دویران رئیس وقت کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر زنجان در 21 فرودین ماه سال سالجاری گفت: وضعیت تیم فوتبال شهرداری زنجان در هاله ای از ابهام است و در نقطه ای قرار داریم که نمی دانیم تیم به چه کسی واگذار گردیده است. تیم فوتبال شهرداری زنجان 750 میلیون تومان هزینه را به شهرداری زنجان تحمیل نموده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1838

به "شوراقانع نشد، پرونده تیم فوتبال شهرداری زنجان به دستگاه قضایی رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوراقانع نشد، پرونده تیم فوتبال شهرداری زنجان به دستگاه قضایی رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید