فوتبال دنیا، تقاضای پل پوگبا از هیئت مدیره باشگاه منچستریونایتد برای ترک اولدترافورد، هشدار ژوزه مورینیو به مدیران باشگاه

به گزارش مهسان بلاگ، فوتبال دنیا - رسانه های انگلیسی ابعاد جدیدی از جنگ داخلی تیم فوتبال منچستریونایتد میان ژوزه مورینیو و پل پوگبا را فاش نموده اند.

فوتبال دنیا، تقاضای پل پوگبا از هیئت مدیره باشگاه منچستریونایتد برای ترک اولدترافورد، هشدار ژوزه مورینیو به مدیران باشگاه

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه سان، پل پوگبا، هافبک فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد دو ماه پیش از هیئت مدیره این باشگاه درخواست نموده است که با رفتن او از جمع شیاطین سرخ موافقت نمایند.

پوگبا تابستان سال گذشته هم از بارسلونا و هم از یوونتوس پیشنهاد داشت و به همین دلیل خواستار ترک اولداترافورد گردیده بود، چرا که با ژوزه مورینیو هم اختلافاتی پیدا نموده بود و فلسفه بازی او را قبول نداشت.

با مخالفت باشگاه با انتقال پوگبا، او در منچستریونایتد ماندنی شد، اما این تصمیم باشگاه نتیجه ای نداشت جز تیره تر شدن روابط میان پوگبا و مورینیو که در یک هفته اخیر بیش از هر زمان دیگری به نمایش درآمد و اوج آن در درگیری لفظی میان آنها در زمین تمرینی شیاطین سرخ بود.

در همین حال سان در گزارشی دیگر مدعی گردیده است که ژوزه مورینیو از هیئت مدیره باشگاه منچستریونایتد خواسته است که موضع خود را در قبال اختلافاتی که میان او و پوگبا به وجود آمده است تعیین کند تا در صورتی که آنها از هافبک فرانسوی شان حمایت کردند، او راهش را از شیاطین سرخ جدا کند. مورینیو توقع دارد در این ماجرا مدیران باشگاه کاملاً از او حمایت نمایند.

سان همچنین نوشته است که محتوی مشاجره مورینیو و پوگبا در زمین تمرینی کارینگتون هم مربوط به کلیپی بوده که از پوگبا، لوک شاو و پریرا در حال خندیدن در نیمه اول بازی منتهی به شکست من یونایتد مقابل دربی کانتی در جام اتحادیه منتشر شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1783

به "فوتبال دنیا، تقاضای پل پوگبا از هیئت مدیره باشگاه منچستریونایتد برای ترک اولدترافورد، هشدار ژوزه مورینیو به مدیران باشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، تقاضای پل پوگبا از هیئت مدیره باشگاه منچستریونایتد برای ترک اولدترافورد، هشدار ژوزه مورینیو به مدیران باشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید