فوتبال دنیا، نیکو کواچ: روبن مقابل آاِک آتن بازی نخواهد کرد، اگر 5 درصد بهتر شویم به دوران اوج برمی گردیم

به گزارش مهسان بلاگ، فوتبال دنیا - نیکو کواچ، سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ از شاگردانش خواست تنها پنج درصد بهتر شوند.

فوتبال دنیا، نیکو کواچ: روبن مقابل آاِک آتن بازی نخواهد کرد، اگر 5 درصد بهتر شویم به دوران اوج برمی گردیم

به گزارش خبرنگاران، نیکو کواچ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل آاِک آتن در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از اهمیت تمرکز شاگردانش سخن گفت.

سرمربی بایرن مونیخ در این باره گفت: ما بازیکنان باکیفیتی در ترکیب مان داریم. همه بازیکنان می خواهند بازی نمایند. همه هم شانس بازی در ترکیب را پیدا می نمایند، اما باید بهترین عملکردشان را ارائه نمایند. چنانچه بازیکنی آماده نباشد، رقیبش جای او را می گیرد. اگر بازیکنان تیم تنها پنج درصد بهتر کار نمایند، به عملکرد خوب و قدرتمند قبلی خودمان برمی گردیم. ما هم انسان هستیم. اگر یک فوتبالیست زیاد فکر کند، مسائل بیشتری ایجاد می گردد. در حال حاضر باید با سخت کوشی کوشش کنیم وضعیت بهتری پیدا کنیم. البته این سخت کوشی همیشه نتیجه مورد نظر را ندارد. مسئله اصلی برای موفقیت در این بازی، حفظ تمرکز است.

وی در ادامه درباره وضعیت بازیکنانش ادامه داد: آرین روبن در بازی با آاِک آتن غایب خواهد بود. خامس رودریگس هم از ناحیه ساق پا احساس ناراحتی می نماید و باید دید می تواند در بازی حضور داشته باشد یا نه.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2676

به "فوتبال دنیا، نیکو کواچ: روبن مقابل آاِک آتن بازی نخواهد کرد، اگر 5 درصد بهتر شویم به دوران اوج برمی گردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، نیکو کواچ: روبن مقابل آاِک آتن بازی نخواهد کرد، اگر 5 درصد بهتر شویم به دوران اوج برمی گردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید