فیلم های مستقل برنده جایزه گاتهام 2018 اعلام شدند

به گزارش مهسان بلاگ، برندگان جایزه گاتهام 2018 اعلام شدند و فیلم سوارکار (The Rider) ساخته کلویی ژائو برنده جایزه بهترین فیلم گاتهام 2018 شد. این فیلم مستقل جمع و جور درباره یک سوارکار مسابقات اسب سواری است که سعی دارد بعد از یک جراحت دردناک و جدی دوباره به عرصه مسابقات بازگردد.

فیلم های مستقل برنده جایزه گاتهام 2018 اعلام شدند

فیلم کلویی ژائو در شرایطی برنده جایزه بهترین فیلم گاتهام شد که اسم های مستقل مهم تر و شناخته شده تری نامزد دریافت بهترین جایزه بودند. فیلم هایی مثل سوگلی (The Favourite) ساخته یورگوس لانتیموس، اولین اصلاح شده (First Reformed) ساخته پل شریدر و اگر خیابان بیل می توانست حرف بزند (If Beale Street Could Talk) به کارگردانی بری جنکینز.

ایتان هاوک جایزه بهترین بازیگر مرد را برای بازی در فیلم اولین اصلاح شده کسب کرد. او در این فیلم نقش کشیشی را بازی می نماید که دچار بیماری سرطان شده و در عین حال در ایمانش نسبت به جهان و آدم ها شکاف بزرگی به وجود آمده است.

تونی کولت هم جایزه بهترین بازیگر زن را برای بازی در فیلم ارثی (Hereditary) به خانه برد. ارثی فیلمی ترسناک ساخته آری آستر درباره خانواده ای است که مادر از جهان می رود و بعد از آن خانواده توسط اتفاقاتی تراژیک و آزاردهنده تسخیر می شوند. این ماجراها باعث می گردد آنها متوجه رازهای مخوف و تاریکی درباره خانواده شوند.

طبق آنچه پیش بینی می شد السی فیشر برنده جایزه بهترین بازیگر تازه وارد و تازه نفس برای فیلم کلاس هشتم شد. سال جاری در این بخش فقط زنان حضور داشتند و بقیه بازیگران کسانی بودند که در فیلم های روما ساخته آلفونسو کوارون، مادلین مادلین به کارگردانی جوزفین دکر، اگر خیابان بیل می توانست حرف بزند و ردی به جا نگذار (Leave No Trace) ساخته دبرا گرانیک بازی نموده بودند.

بو برهام کارگردان فیلم کلاس هشتم هم جایزه بهترین کارگردان تازه وارد را از آن خودش کرد. کلاس هشتم تحسین شده ترین فیلم از نظر منتقدان در شش ماه اول سال بود. فیلم درباره دختری است که در کلاس هشتم درس می خواند و آماده ورود به دوره جدیدی از زندگی اش شده. دخترکی که اعتماد به نفس زیادی ندارد ولی علاقمند است وارد اجتماع گردد.

پل شریدر، فیلمنامه نویس کهنه کار برنده جایزه بهترین فیلمنامه برای اولین اصلاح شده شد.

فیلم مستند آیا تو همسایه من نیستی؟ (Wont You Be My Neighbor) ساخته مورگان نویل هم فیلم برگزیده تماشاگران شد و در بخش مستند جوایز را درو کرد.

بیشتر بخوانید: نامزدهای جایزه گاتهام اعلام شد: سوگلی و اولین اصلاح شده پیشتازند

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3135

به "فیلم های مستقل برنده جایزه گاتهام 2018 اعلام شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم های مستقل برنده جایزه گاتهام 2018 اعلام شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید