پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به متقاضیان توسعه کشاورزی

به گزارش مهسان بلاگ، خسرو شهبازی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: استان کرمانشاه از نظر توسعه محصولات کشاورزی در زمره استان های خاص است و علاوه بر ظرفیت های دامپروری از نظر تولیدات گیاهی و باغی نیز دارای پتانسیل بالایی است.

پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به متقاضیان توسعه کشاورزی

وی اضافه کرد: از نظر سرمایه گذاری در این حوزه ها استان ما در حال توسعه است اما در حوزه های صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی ریسک کمتری برای سرمایه گذاری وجود دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه بیان نمود: یک سوم نخود کشور در استان کرمانشاه فراوری می گردد و ما بزرگترین فراوری کننده نخود در کشور هستیم و همچنین با وجود ظرفیت های بالا در فراوری گوجه فرنگی، خیار، پیاز و سیب امکان فرآوری این محصولات در استان ما وجود ندارد.

وی گفت: با توجه به ظرفیت های خوبی که در استان وجود دارد و همچنین تنوع اقلیمی امکان پرورش دام وجود دارد به گونه ای که در بحث صادرات از صادرکننده های برتر کشور در حوزه خلیج فارس هستیم.

به گفته شهبازی، در زمینه توسعه باغ ها هم با توجه به شرایط اقلیمی امکان کشت انواع گونه های گیاهی و درختی نظیر خرما، مرکبات، سیب، گیلاس و سایر محصولات باغی مثل انگور وجود دارد.

وی اضافه کرد: در سال های اخیر کشاورزان ما یا جز کشاورزان برتر بودند یا در زمره کشاورزان نهایی برای انتخاب برترین ها قرار گرفتند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به متقاضیان توسعه کشاورزی و سرمایه گذاری در این حوزه اطلاع داد و گفت: به ویژه در بحث توسعه گلخانه ها ظرفیت های بالایی برای سرمایه گذاری وجود دارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3450

به "پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به متقاضیان توسعه کشاورزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به متقاضیان توسعه کشاورزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید