یحیی گل محمدی: ذوب آهن یکی از تیم هایی است که بیشترین سود را از اشتباهات داوری برده، به دنبال جار و جنجال نیستیم

به گزارش مهسان بلاگ، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: هیچ وقت سعی نکردیم با جار و جنجال درباره داوری ها صحبت کنیم و به دنبال فشار روی داوران باشیم.

یحیی گل محمدی: ذوب آهن یکی از تیم هایی است که بیشترین سود را از اشتباهات داوری برده، به دنبال جار و جنجال نیستیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پدیده خراسان، یحیی گل محمدی درباره دیدار آتی تیمش برابر ذوب آهن اصفهان در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: امیدواریم بازی خوبی را از هر دو تیم ببینیم. ذوب آهن یکی از تیم های خوب لیگ برتر ایران است و کار سختی مقابل این تیم داریم.

گل محمدی ادامه داد: هر دو تیم در لیگ برتر نشان داده اند که از کیفیت خوبی برخوردارند و برنده آن تیمی خواهد بود که اشتباهات کمتری داشته باشد. برای باشگاه ذوب آهن و تیم قابلی که دارد، احترام زیادی قائلیم و امیدواریم شاهد بازی زیبا و تماشاگرپسندی باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان در پاسخ به اینکه آیا تیمش قرار است روی یک جام متمرکز باشد یا برای لیگ برتر و جام حذفی به یک اندازه ارزش قائل است، گفت: الان نمی توان در این باره صحبت کرد. با تمام قدرت در هر دو جام سعی می کنیم عملکرد خوبی داشته باشیم و این گونه نیست که صرفاً تمرکزمان را روی یک جام بگذاریم. مثل بقیه تیم ها روی جام حذفی حساب نموده ایم و امیدواریم بتوانیم تا آخرین لحظه پیش برویم.

گل محمدی درباره شرایط مالی پدیده گفت: خبرهای خوبی به گوشی ما رسیده و امیدواریم در هفته آینده این صحبت ها عملی گردد و دیگر شاهد مسائل نباشیم.

وی در رابطه با نقدها مدیران و مربیان ذوب آهن نسبت به اشتباهات داوری اظهار داشت: در کل باید بگویم که اشتباهات داوری برای تمام تیم ها وجود داشته است. خب ما و ذوب آهن آخرین بازی رسمی که انجام دادیم در هفته ششم لیگ برتر مقابل هم بود و بعد از قرعه کشی جام حذفی اما موج نقدها از سوی تیم ذوب آهن نسبت به داوری این بازی حسابی بالا رفت. ضمن احترام به تمامی صحبت ها و نظرات مطرح گردیده باید یادآوری کنم که پدیده هم در طول چند هفته اخیر از اشتباهات داوری متضرر گردیده است.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان اضافه کرد: نکته جالب اینجاست که در آنالیز که برای اشتباهات داوری در شش هفته اول لیگ برتر از سوی کارشناسان انجام شد و اتفاقاً در رسانه ها نیز منتشر شد، تیم ذوب آهن در بین سه تیم اولی واقع شده است که اشتباهات داوری بیشترین سود را برای آنها داشته است و تیم پدیده در بین تیم هایی است که بیشترین ضرر را از اشتباهات داوری متحمل گردیده.

گل محمدی ادامه داد: هیچ وقت سعی نکردیم با جار و جنجال درباره داوری ها صحبت کنیم، ولی اگر قرار است تیمی همیشه به مسائل داوری معترض باشد و بعد از آن سود هم ببرد، کار درست پیش نمی رود و یک جای آن اشکال پیدا می نماید.

وی اضافه کرد: ما باید کوشش کنیم فشار را از روی داور برداریم نه اینکه همه چیز را تشدید کنیم و تمرکز داوران را از بین ببریم. اعتقاد دارم که همه داوران فوتبال به دنبال این هستند که قضاوت عادلانه داشته باشند و در این مسیر نقش مربیان بسیار اهمیت دارد که فضا را برای قضاوت عادلانه مساعد و فضای بدور از تنش ایجاد نمایند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان ادامه داد: من از کمیته داوران هم می خواهم روی این موضوع زمان بیشتری بگذارند تا خدای نانموده حق تیمی تضعیف نگردد. ما در پدیده سعی نموده ایم همیشه فنی نتیجه بگیریم و از حواشی دور باشیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1345

به "یحیی گل محمدی: ذوب آهن یکی از تیم هایی است که بیشترین سود را از اشتباهات داوری برده، به دنبال جار و جنجال نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یحیی گل محمدی: ذوب آهن یکی از تیم هایی است که بیشترین سود را از اشتباهات داوری برده، به دنبال جار و جنجال نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید