یک هتل شگفت انگیز در باغ های گرمسیری بالی

به گزارش مهسان بلاگ، املاک Ketapang , Tabanan , بالی , اندونزی . بالی یکی از بهترین مقصدهای تعطیلات در دنیا است - سواحل دست‌نخورده و آب و هوای گرمسیری آن را به مکان فوق‌العاده‌ای برای استراحت تبدیل کرده‌است . املاک Ketapang یک پیست لوکس است که در ساحل ماسه‌ای تیره قرار گرفته‌است و با باغ‌های استوایی احاطه شده‌است و مناظر و خدمات فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهد . هفت ویلای مجلل , حریم خصوصی مهمان و آرامش را تضمین می‌کنند .

یک هتل شگفت انگیز در باغ های گرمسیری بالی

مهمانان علاوه بر استراحت در استخر طولانی بی‌نهایت می‌توانند از زمین تنیس , سینما خصوصی , منطقه ساحلی خصوصی و چشمه آب‌گرم استفاده کنند . اگرچه لوکس و مدرن است , این تفریحگاه دارای عناصر Balinese معتبر است : حکاکی‌های چوبی , مبلمان , حتی برخی ویلا بیش از 100 سال قدمت دارند ! صبحانه توسط ساحل و آشپز با غذاهایی از غذاهای محلی و بین‌المللی پذیرایی می‌شود . این تفریحگاه در حال مرتب کردن پروازه‌ای هلیکوپتر به معابد , بازارهای محلی و جذابیت‌های دیگر در بالی است .
چرا به آنجا بروی ?
یک تفریحگاه با کیفیت عالی در یک مقصد خیره‌کننده .
کی به آنجا بروی ?
در تمام طول سال , اگر چه فصل خشک ( ژوئن - سپتامبر ) بسیار دلپذیر است .
چطور به آنجا برسیم ?
سوار اتومبیل یا هلیکوپتر به آنجا بروید : این پناه‌گاه 40 کیلومتر از فرودگاه بین‌المللی Ngurah رای در Denpasar فاصله دارد .

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 77

به "یک هتل شگفت انگیز در باغ های گرمسیری بالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک هتل شگفت انگیز در باغ های گرمسیری بالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید