آموزش های ورزشی به سمت پادگان های یزد راهنمایی می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران سیداحمد هاشمی امشب در نشستی خبری با اشاره به اینکه در طول چهار دهه گذشته اتفاقات بسیار خوبی در ورزش استان یزد اتفاق افتاده است، گفت: یکی از مهمترین اتفاقات، ماندگار شدن باشگاه های ورزشی است به نحوی که امروز شاهد برپایی جشن 10 سالگی بعضی باشگاه ها هستیم در حالی که پیش از این باشگاه ها سازماندهی مناسبی نداشتند و فعالیت آنها ماندگاری نداشت.

آموزش های ورزشی به سمت پادگان های یزد راهنمایی می گردد

وی با بیان اینکه در گذشته باشگاه در استان وجود داشت اما شاکله باشگاهی نداشتند، اضافه نمود: رویه ورزش به سمتی می رود که باشگاه های استان پایدارتر خواهند شد و با برنامه ریزی های صورت گرفته، ورود باشگاهداران به عرصه ورزش تسهیل می گردد.

هاشمی یادآور شد: به نظر می رسد فرهنگ و بینش ورزشی نیز در بین مردم استان ارتقاء یافته و این خود نویدبخش آینده ای بهتر برای ورزش استان است.

معاون توسعه ورزش اداره ورزش و جوانان استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح بعضی از برنامه های ورزشی در ایام دهه فجر پرداخت و گفت: تجهیز 40 خانه ورزش در سطح استان، برگزاری همایش پیاده روی در همه شهرستان های استان یزد با اعتبار یک میلیارد ریال، برگزاری سه جشنواره بومی و محلی و برگزاری مسابقات ورزش از جمله این برنامه ها است.

هاشمی گفت: در این ایام همچنین 700 مسابقه در قالب 450 برنامه در دهه فجر برگزار می گردد.

وی از برگزاری مسابقات ورزشی کارمندان دولت اطلاع داد و یادآور شد: هزار و 900 نفر از کارمندان دولت در این رقابت ها شرکت می نمایند.

هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه پادگان های نظامی به سمت مهارت آموزی به سربازان رفته اند تا در کنار آموزش دوره های رزمی، مهارتی نیز برای دوران بعد از خاتمه خدمت فرا گرفته باشند، اضافه نمود: ما آموزش های ورزشی از جمله دوره های داوری و ... را در پادگان ها برگزار می کنیم تا بتوانیم بعد از خاتمه خدمت سربازان، از تخصص آنها در حوزه ورزش استان بهره مند شویم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4933

به "آموزش های ورزشی به سمت پادگان های یزد راهنمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش های ورزشی به سمت پادگان های یزد راهنمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید