ایران میزبان مسابقات کونگ فو قهرمانی دنیا

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، رضا حیدری بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران استان گلستان، اظهار کرد: تا کنون دو دوره مسابقات کونگ فو قهرمانی آسیا را برگزار کردیم و به دنبال برگزاری نخستین دوره مسابقات کونگ فو قهرمانی دنیا به میزبانی ایران هستیم.

ایران میزبان مسابقات کونگ فو قهرمانی دنیا

وی اضافه کرد: این مسابقات پاییز سال جاری در شهری به غیر از تهران برگزار می گردد و تا کنون 101 کشور برای حضور در آن اعلام امادگی نموده و کپی پاسپورت ها را هم فرستاده اند.

وی ادامه داد: این رقابت ها در دو بخش مردان و زنان برگزار خواهد شد و ما باید 50 تا 60 کشور را برای حضور در آن انتخاب کنیم.

رئیس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی با بیان اینکه کونگ فو رشته ای ایرانی و با اصالت است، گفت: باید نگاه ها به این رشته فراملی باشد و ما به دنبال این هستیم تا برای توسعه و معرفی کونگ فو تائیدیه کشورهای مختلف را اخذ کنیم.

حیدری اضافه کرد: باید اعتماد دیگر کشورها را جلب کنیم تا این ورزش در شورای المپیک آسیا ثبت گردد و در رقابت های ساحلی و سالنی حضور پیدا کند.

وی ادامه داد: کونگ فو در سال های نه چندان دور همیشه زیر سایه سایر رشته های رزمی بوده و حتی مدتی به انجمن تبدیل شد اما در حال حاضر بیشتر مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.

وی توضیح داد: این ورزش ایرانی باید حمایت گردد و خوشبختانه وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک اراده جدی برای حمایت از کونگ فو دارند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله سامی: مجله سامی: انجمن های گفتگو

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 16038

به "ایران میزبان مسابقات کونگ فو قهرمانی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران میزبان مسابقات کونگ فو قهرمانی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید