تگزاس جایگزین رحمان 1400 شد

به گزارش مهسان بلاگ، فیلم تگزاس به کارگردانی مسعود اطیابی جایگزین رحمان 1400 در سینماها شد.

تگزاس جایگزین رحمان 1400 شد

محمدرضا صابری در گفت وگویی با خبرنگاران درباره مصوبات جلسه شورای صنفی نمایش در روز سه شنبه 27 فروردین ماه بیان نمود: فیلم تگزاس که پخش آن را دفتر نیکان فیلم برعهده دارد، از چهارشنبه 28 فروردین ماه طبق مصوبه شورای صنفی نمایش به سرگروهی سینما ایران اکران می گردد.

به گفته وی گزینه دیگری که برای جایگزینی رحمان 1400 مطرح شده پالتو شتری بود که با توجه به داشتن قرارداد با سینمادار؛ فیلم تگزاس راهی اکران شد.

او با اشاره به اینکه پالتو شتری دیگر گزینه جایگزینی رحمان 1400 بود، گفت: به دلیل آنکه سینما ایران قرارداد تگزاس را داشت جایگزین شد و این فیلم به مدت چهار هفته با کف فروش جدید سینمایی در این سرگروه اکران می گردد، اما برای نمایش آن در پردیس هایی که بیش از هفت سالن دارند، شرط گذاشته شد.

این عضو شورای صنفی نمایش اضافه نمود: براین اساس چنین پردیس هایی موظف هستند 6 فیلم دیگر نوروزی را حتماً در یک سالن به صورت کامل نمایش دهند وگرنه نمی توانند تگزاس را اکران نمایند و تا 18 اردیبهشت باید این اتفاق بیفتد. جهت نظارت بر این کار هم سه نماینده از سینماداران، کارگردانان و تهیه نمایندگان در شورا انتخاب شدند و به این موضوع رسیدگی می نمایند.

صابری همچنین گفت: با توجه به شرایط ویژه کشور که 20 استان درگیر سیل بودند به منظور حمایت از فیلم های اکران نوروزی، نمایش تمام این هفت فیلم بدون محاسبه کف فروش تا سرانجام 18 اردیبهشت ماه ادامه می یابد.

به گفته وی در این جلسه مقرر شد که نام کارگروه اکران از این پس همانند سابق شورای صنفی نمایش باشد.

جلسه بعدی شورا در هشتم اردیبهشت ماه است که درباره کف فروش سرگروه ها، معین رئیس، نایب رئیس و سخنگوی شورا بحث و آنالیز خواهد شد.

صابری درباره آنالیز اکران ماه رمضان نیز گفت: فیلم هایی که از فروش قابل توجهی برخوردار باشند و در ماه رمضان به نمایش درآیند، اگر اکران سه هفته اولشان پرفروش باشد در کف فروش محاسبه نمی گردد.

او با اشاره به اینکه آئین نامه جدید هنوز ابلاغ نشده است، درباره معرفی نمایندگان جدید شورا اظهار کرد: نماینده انجمن سینماداران و کانون کارگردانان سینما معرفی شدند که بدون تغییر محمدرضا صابری، غلامرضا فرجی و رضا سعیدی پور از انجمن سینماداران و محسن امیریوسفی از کانون کارگردانان در این شورا حضور خواهند داشت اما هنوز نماینده پخش نمایندگان و تهیه نمایندگان معرفی نشده است.

در فیلم سینمایی تگزاس 2 که قسمت دوم فیلم سینمایی تگزاس به کارگردانی سیدمسعود اطیابی و تهیه نمایندگی سیدابراهیم عامریان است بازیگرانی چون مهدی هاشمی، سام درخشانی، پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گابریلا پتری، بهرنگ علوی، رضا ناجی، امید روحانی، آدریانو تولوزا، سهیل قنادان، تی آگو متوس و نادر سلیمانی به ایفای نقش می پردازند.

قسمت دوم این فیلم سینمایی در ایران می گذرد.

قسمت اول تگزاس در سال 97 روی پرده سینماها نهاده شد و در خلاصه داستان آن آمده بود: هیچ وقت یه ایرانی رو تهدید نکن ، حتی تو تگزاس!

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 8173

به "تگزاس جایگزین رحمان 1400 شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تگزاس جایگزین رحمان 1400 شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید