خبرنگاران شمار مبتلایان به کرونا در تربت حیدریه به 10 نفر افزایش یافت

به گزارش مهسان بلاگ، تربت حیدریه- خبرنگاران- رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: با مثبت اعلام شدن نتیجه چهار آزمایش دیگر، شمار مبتلایان به کووید 19 در جمعیت زیر پوشش این واحد دانشگاهی به 10 نفر افزایش یافت.

خبرنگاران شمار مبتلایان به کرونا در تربت حیدریه به 10 نفر افزایش یافت

سعیدرضا قنبری زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: از این تعداد، هفت بیمار با حال مساعد عمومی از بیمارستان ترخیص شدند، دو بیمار هم اکنون بستری هستند و یک بیمار نیز فوت کرد.

وی ادامه داد: در حالی که تلاشهای بسیاری در راستای پیشگیری از این بیماری به انجام رسیده است اما بخشی از مردم هنوز این بیماری را جدی نگرفته اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: بدون شک در صورت رعایت نکردن توصیه های بهداشتی و قطع نشدن زنجیره انتقال ویروس در روزهای آینده، شاهد رشد مبتلایان به این بیماری در منطقه خواهیم بود.

قنبری زاده اضافه نمود: مردم با جدی دریافت این بیماری ضمن رعایت نکات بهداشتی، از رفت و آمدهای غیر ضروری خودداری نمایند.

دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه به 363 هزار نفر از مردم شهرستانهای تربت حیدریه، زاوه و مه ولات خدمات ارایه می دهد.

مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

بر اساس آمارهای اعلام شده از سوی وزارت بهداشت تعداد مبتلایان به کرونا در استان خراسان رضوی به 285 نفر رسیده است.

که 194 نفر از کل مبتلایان به ویروس کرونا در این استان در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند و بقیه در مناطق زیرپوشش سایر دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی این استان هستند.

از 30 بهمن ماه سال جاری تا 22 اسفند دو هزار و 603 مبتلا به عفونت های حاد تنفسی و مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستان های خراسان رضوی بستری شده اند که تا به امروز هزار و 594 نفر آنان بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده اند.

هزار و 568 نفر از بیماران بستری شده مشکوک به کرونا در استان خراسان رضوی مربوط به شهرستان های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند که تا به امروز 881 نفر آنان از بیمارستان مرخص شده اند.

تعداد جان باختگان استان خراسان رضوی بر اثر بیماری کرونا 24 تن است که 17 تن از این تعداد از جمعیت زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد، 6 تن از جمعیت زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی نیشابور و یک تن نیز از جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت جام است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 39482

به "خبرنگاران شمار مبتلایان به کرونا در تربت حیدریه به 10 نفر افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شمار مبتلایان به کرونا در تربت حیدریه به 10 نفر افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید