درگیری کابایرو و کپا در رختکن چلسی

به گزارش مهسان بلاگ، یک نشریه انگلیسی خبر از درگیری دو دروازه بان تیم فوتبال چلسی داد.

درگیری کابایرو و کپا در رختکن چلسی

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال چلسی در حالی شنبه شب در فینال جام اتحادیه انگلیس در ضربات پنالتی مغلوب منچسترسیتی شد و از کسب عنوان قهرمانی بازماند که اتفاقی که پیش از شروع ضربات پنالتی خاتمه بازی در استادیوم ومبلی لندن افتاد، سر و صدای زیادی به پا نموده است. پیش از شروع ضربات پنالتی خاتمه بازی، مائوریتزیو ساری سرمربی ایتالیای آبی پوشان لندنی تصمیم گرفت کپا آریسابالاگا را تعویض کند و به جای او ویلی کابایرو را به میدان بفرستد اما دروازه بان اسپانیایی تیمش از ترک میدان خودداری کرد و در زمین بازی ماند تا اینکه تیمش بازی را در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 3 باخت.

در ادامه باشگاه چلسی، دروازه بان 24 ساله خود را 195 هزار پوند، معادل دستمزد هفتگی کپا جریمه کرد. کپا هم بابت اتفاقی که در جریان فینال جام اتجادیه انگلیس افتاد از مائوریتزیو ساری، ویلی کابایرو، هم تیمی هایش، طرفداران و اعضای باشگاه چلسی عذرخواهی و پذیرفته بود که هرگونه تصمیم و تنبیهی که باشگاه برای وی در نظر بگیرد، خواهد پذیرفت. ساری در کنفرانس خبری پیش از بازی امشب مقابل تاتنهام در هفته بیست وهشتم لیگ برتر انگلیس گفت که کپا اشتباهی در بازی با من سیتی مرتکب شده و باید عواقبش را هم بپذیرد.

اکنون نشریه سان انگلیس خبر می دهد که ویلی کابایرو و کپا آریسابالاگا پس از بازی با منچسترسیتی در فینال جام اتحادیه در رختکن چلسی در استادیوم ومبلی با یکدیگر درگیر و سرشاخ شده اند. طبق این گزارش دروازه بان اسپانیایی آبی پوشان لندنی به کابایرو گفته که او دروازه بان بهتری برای ایستادن در درون دروازه چلسی در این بازی بوده و در ادامه سر یکدیگر فریاد زده اند. پیش از این درگیری نیز کابایرو پس از سوت خاتمه بازی در تونل منتهی به رختکن در حالی که عصبانیت در چهره وی موج می زد، قصد داشت به سمت کپا برود که پاکو بیوسکا، پزشک چلسی مانع او می گردد تا از درگیری احتمالی جلوگیری نموده باشد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 6107

به "درگیری کابایرو و کپا در رختکن چلسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگیری کابایرو و کپا در رختکن چلسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید