ساختمان پلاسکو کجاست؟

به گزارش مهسان بلاگ، معرفی

پاساژ پلاسکو نام یک مرکز خرید قدیمی در تهران است که از آن به عنوان اولین ساختمان مدرن و مرتفع در تهران یاد می گردد. این مرکز خرید از یک ساختمان 17 طبقه تشکیل شده است. کار بنای این ساختمان در سال 1342 به سرانجام رسید.

ساختمان پلاسکو کجاست؟
نمای خارجی کنونی ساختمان پلاسکو

آدرس

ساختمان پلاسکو در خیابان جمهوری اسلامی، ضلع شمال شرقی چهارراه استانبول واقع شده است.

موقعیت پاساژ پلاسکو روی نقشه

دسترسی

اگر قصد استفاده از وسایل نقلیه عمومی را دارید، می توانید از مترو بهره ببرید و در ایستگاه مترو سعدی واقع در خط یک پیاده شوید و با حدود 10 دقیقه پیاده روی به پاساژ برسید یا از اتوبوس هایی که در خیابان جمهوری تردد می نمایند و در این فهرست قرار دارند، بهره ببرید و در ایستگاه اتوبوس چهارراه استانبول پیاده شده و به پاساژ مراجعه کنید.

این منطقه در طرح ترافیک تهران واقع شده است و اگر قصد مراجعه با خودروی شخصی را دارید باید مجوز تردد در طرح ترافیک را بخرید. در ضمن این پاساژ فاقد پارکینگ است. ساعات کار این پاساژ هر روز از 8 صبح تا ساعت 20 و پنجشنبه ها از 8 صبح تا 14 است.

این پاساژ علی رغم اینکه سال ها از ساخت آن می گذرد، همچنان بسیار مدرن و زیبا به نظر می رسد. به خصوص پس از اینکه کسبه آن، دستی به سر و روی پاساژ و سردر مغازه های خود کشیدند. در طبقات زیر همکف تا سوم آن، مغازه های تک فروشی لباس مردانه و در طبقات بعدی آن تولیدی های لباس و عمده فروشی ها به فعالیت می پردازند. قیمت لباس ها و محصولات ارائه شده در این مرکز خرید نسبت به بسیاری از مراکز تجاری دیگر در مرکز مناسب تر و این لباس ها دارای کیفیت خوبی هستند. در ضمن در طبقه زیر همکف مغازه های فروش ما هی های آکواریومی و وسایل آکواریوم و غذای ماهی همچنان فعال هستند.

بروزرسانی:

متاسفانه در تاریخ 30 دی ماه 1395 این ساختمان دچار آتش سوزی شد و به طور کامل فرو ریخت. در پی این حادثه چندین آتش نشان زیر آتش ماندند و بسیاری مصدوم شدند.

منبع: کجارو
انتشار: 11 بهمن 1400 بروزرسانی: 11 بهمن 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 103390

به "ساختمان پلاسکو کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساختمان پلاسکو کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید