شنگن عربی کلید خورد، اعطای ویزا به اتباع 33 کشور

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از العرب، شنگن عربی کلید خورد. قطر و سلطنت عمان دو عضو شورای همکاری خلیج فارس توافق کردند به اتباع 33 کشور دنیا ویزا مشترک گردشگری یک ماهه اعطا نمایند.

شنگن عربی کلید خورد، اعطای ویزا به اتباع 33 کشور

بر اساس این گزارش؛ اتباع 33 کشور می توانند ویزا گردشگری مشترک برای ورود به قطر درابتدا و سپس در صورت تمایل ورود به سلطان نشین عمان دریافت نمایند. این بر اساس توافق امضا شده میان قطر و سلطان نشین عمان و مدت اقامت 30 روزه و قابل تمدید است.

مدارک و شروط مورد احتیاج این است که طرف از اتباع 33 کشور مورد توافق باشد، فرم درخواست ویزا را ارائه کند، گذرنامه اعتبار داشته باشد و اعتبارش کمتر از 6 ماه نباشد.حساب بانکی فرد متقاضی هم می بایست دست کم 5 هزار ریال قطری معادل 1350 دلار موجودی داشته باشد و تنها کسانی از این شرط معاف هستند که برای اعضای هیئت های دیپلماتیک و کنسولی شناخته شده باشد.

مکان ارائه اداره امور کنسولی و دفاتر دیپلماتیک و کنسولی قطر در خارج است.

همچنین اعتبار این ویزا از تاریخ صدورش یکماهه است و دارنده این ویزا باید قبل از سرانجام مدت اعتبار وارد کشور گردد. هنگام ورود یکماهه و قابل تمدید است.

اتباع کشورهایی که مشمول این ویزا می شوند عبارتند از کره جنوبی، فرانسه، ایتالیا، انگلیس، آلمان، کانادا، هلند، دانمارک، بلژیک، لوکزامبورگ، سوئیس، اتریش، ایسلند، پرتغال، ایرلند، یونان، فنلاند، اسپانیا، سوئد، استرالیا، موناکو، نیوزلند، نروژ، واتیکان، سان مارینو، اندوا، ژاپن، سنگاپور، برونئی، مالزی، هنگ کنگ، لیخت اشتاین، آمریکا.

pariha.com: پریها | مجله گردشگری، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت، سفرنامه گردشگری

malayro.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 23828

به "شنگن عربی کلید خورد، اعطای ویزا به اتباع 33 کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شنگن عربی کلید خورد، اعطای ویزا به اتباع 33 کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید