13 اثر انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه ایلام در جشنواره ملی حرکت ثبت شد

به گزارش مهسان بلاگ، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام گفت: با اهتمام دانشجویان عضو انجمن های علمی، 13 اثر دانشگاه ایلام در سیزدهمین جشنواره ملی حرکت ثبت شد.

13 اثر انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه ایلام در جشنواره ملی حرکت ثبت شد

محمدرضا شیرخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در مورد فعالیت های دانشجویان عضو انجمن های علمی دانشجویی گفت: دانشگاه ایلام دارای 60 انجمن علمی دانشجویی فعال است که با توجه به شیوع ویروس کرونا، فعالیت های آن ها از ابتدای امسال در بستر های مجازی و برخط اجرا شده است.

شیرخانی اضافه نمود: در این بازه، انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه ایلام ضمن برگزاری دوره های آموزشی و کارگاه ها، پیروز به ارسال تعداد 13 اثر (در بخش های مختلف) به دبیرخانه جشنواره ملی حرکت شدند تا در این جشنواره به رقابت بپردازند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام اظهار کرد: جشنواره ملی حرکت، رویدادی برای رقابت، عرضه و نمایش دستاورد های برتر علمی دانشجویان است که به صورت سالانه و با سیاست گذاری و برنامه ریزی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با همکاری دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور و حمایت و مشارکت نهاد های مختلف دولتی و غیردولتی و تاکید بر اقتصاد دانش بنیان و مقاومتی و جهت گیری فعالیت انجمن های علمی حول شرایط کنونی دنیا پس از شیوع ویروس کرونا برگزار می گردد.

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 76047

به "13 اثر انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه ایلام در جشنواره ملی حرکت ثبت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "13 اثر انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه ایلام در جشنواره ملی حرکت ثبت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید